Shromáždili jsme pro tebe nejčastější dotazy, na které se naši zákazníci ptají. Nenašel/Nenašla jsi odpověď na svůj dotaz?
Kontaktuj naši zákaznickou linku nebo nám napiš e-mail.
Jak reklamovat zakoupené zboží?
Uveď zboží do čistého stavu a do balení vlož všechno originální příslušenství.
Zboží odešli doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné je propláceno až na základě uznané reklamace.
Celý balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
Reklamace je možné osobně vyřídit i na našich prodejnách.
Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?
V případě nákupu na e-shopu máš ze zákona nárok na vrácení nevyhovujícího zboží do 14 dnů. Tato lhůta u nás platí i v případě nerozbaleného zboží rezervovaného nebo zakoupeného na našich prodejnách. Zároveň je možné si sjednat prodloužené vrácení rozbaleného zboží do 30 dnů. Lhůta počíná běžet ode dne, kdy si zboží převezmeš.
Jak vrátit zboží do 14 dnů?
Ke zboží přilož doklad o koupi
Číslo bankovního účtu, kam ti pošleme peníze
Přilož vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů.
Celý balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
Zboží je možné osobně vrátit i na našich prodejnách.
Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?
Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s pokožkou. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru. Výjimku u CTO MacBooků tvoří ty, které jsou dostupné skladem s doručením do 24 h od objednání.
Jak najdu autorizovaný servis pro svoje zařízení?
Většina výrobců má autorizovaný servis, kam můžeš své zařízení poslat na opravu. V případě, že výrobce v Česku nemá autorizovaný servis, zašli nám prosím své zařízení. Seznam autorizovaných servisů nalezneš zde. Pokud potřebuješ reklamovat zařízení Apple, můžeš využít iWant autorizovaného servisu, který Smarty zprostředkovává, a u kterého máš jistotu v podobě originálních náhradních dílů i certifikovaných techniků.
Kde najdu prodejny a vaše výdejní místa?
Adresy našich Smarty.cz prodejen nalezneš na našich webových stránkách https://www.smarty.cz/Prodejny. Pokud máme zboží skladem na tebou vybrané prodejně, je možné si jej vyzvednout již do 60 minut, o čemž tě budeme informovat SMS zprávou. Ostatních výdejních míst, na která si od nás můžeš nechat poslat zboží, je více než 7 700! To, které ti vyhovuje nejvíce si vybereš jednoduše v košíku ve způsobech dopravy, po zakliknutí možnosti Osobní odběr.
Jaký je rozdíl mezi použitým a rozbaleným zbožím?
Použité
Použitá zařízení byla vykoupena nebo vystavena na našich prodejnách. Mají tedy zcela jasný původ a záruku 12 měsíců. Zařízení jsou rozdělena podle stavu opotřebení do kategorií A, B, C a další s popisem, v jakém stavu je lze očekávat.
Rozbalené
Jedná se nejčastěji o zařízení, která se vrátila od zákazníků ve 14denní lhůtě. Jejich originální balení je rozbaleno, nenesou však známky použití. Kupovat rozbalená zařízení se vyplatí. Jsou totiž levnější než zařízení nová, a přesto jsou v naprosto bezvadném stavu.
Jak poznám stav použitého zboží?
Použité zboží dělíme do 3 základních kategorií A, B, C podle stavu opotřebení a na další, u kterých je jejich stav detailně rozepsán. U každé z těchto kategorií garantujeme záruku 12 měsíců a funkčnost zařízení je námi předem otestována.
Kategorie A – Perfektní stav
Zařízení je plně funkční, před prodejem odzkoušené a nevykazuje žádné poškození. Je v perfektním stavu či nese jen minimální známky užívání v podobě malých oděrek či vlásečnicových škrábanců v malém výskytu, které nejsou patrné na dotyk a nezhoršují vzhled.
Kategorie B – Běžné známky opotřebení
Zařízení je plně funkční a před prodejem odzkoušené. Zařízení je téměř v bezvadném stavu, ale nachází se na něm jedno větší poškození (hlubší rýha patrná na dotyk, barevná nesrovnalost, oděrka, naražený roh či jemné škrábance ve větším výskytu, vznikající používáním krytu či pouzdra).
Kategorie C – Viditelné známky opotřebení
Zařízení je plně funkční, před prodejem odzkoušené a vykazuje výrazné známky opotřebení ve formě silnějších škrábanců, rýh, oděrek či stop/promáčklin po pádu.
Další
Zařízení se specifickou funkční vadou či opotřebením s individuálně stanovenou cenou. Stav zařízení a obsah balení je popsán v detailu dostupných zařízení. Navíc je u každého zařízení sada fotek přístrojů, na nichž je přesně vidět, v jakém je zařízení stavu.
Jak probíhá nákup na splátky?
Veškeré informace o nákupu na splátky a o veškerých platebních metodách nalezneš na stránce Možnosti platby.
Co zahrnuje FlexZáruka PREMIUM?
Jedná se o unikátní kombinaci rozšířené záruky a odcizení s prodlouženou zárukou, díky čemuž ochráníš své zařízení před náhodným poškozením, jako je rozbitý displej telefonu nebo politý notebook a zároveň prodloužíš standardní odpovědnost za vady, takže se reklamací už bát nemusíš.
Můžu vrátit zboží i po 14denní lhůtě?
Prodloužená záruka vrácení zboží ti zajistí možnost vrátit zařízení, které sis zakoupil, a které nesplňuje očekávání tvé nebo tvých blízkých. Není podstatné, co se vám na zařízení nelíbí, nebo co je důvodem vrácení. Bližší informace k záruce jsou uvedeny zde.
Můžu si po dobu reklamace zapůjčit náhradní telefon?
Náhradní telefon si můžeš zapůjčit pouze na jedné ze Smarty.cz či iWant prodejen. Aby sis mohl telefon půjčit, je nutné složit zálohu, která se různí dle konkrétního typu mobilního telefonu. Jakmile reklamovaný telefon obdržíš zpět a vrátíš zapůjčený přístroj, bude ti následně vrácena celá výše složené zálohy. Samozřejmě musí být zapůjčený telefon ve stejném stavu, ve kterém sis ho od nás půjčoval.
Když objednám zboží na prodejnu Smarty.cz, bude ihned dostupné k vyzvednutí?
Při objednávce na prodejny Smarty.cz záleží na tom, zda je na nich zboží skladem nebo se nachází na centrálním skladu. Objednávky z centrálního skladu rozvážíme na prodejnu 1x denně, a to vždy v 15 hodin. Pokud je zboží skladem přímo na prodejně, je možné vyzvednutí již do 60 minut od objednání. O možnosti vyzvednutí informujeme dopředu SMS zprávou.
Jak můžu uplatnit slevový kupon?
Kód slevového kuponu je nutné vložit v prvním kroku košíku. Po jeho zadání se od celkové ceny automaticky odečte výše slevového kuponu.
Kde najdu kód k elektronické licenci?
Kód nalezneš na faktuře, kterou ti odešleme po dokončení nákupu. Případně si ji lze stáhnout ve svém uživatelském účtu.
Cookies jsou malé, ale důležité soubory ve vašem prohlížeči, díky kterým poznáme, že jste to vy.
Aby vše fungovalo správně a dle vašich preferencí, potřebujeme váš souhlas se zpracováním těchto souborů.
A my se na oplátku budeme snažit ušetřit vás zbytečného klikání a zobrazování reklam na věci, které vás nezajímají.
Projděte si cookies a podmínky jejich užívání.