Aktuální rychlost doručení
objednávek u zboží skladem
Prodejny Smarty.cz a výdejní
místa po ČR: 0-2 dny
Express Praha
Do 24 hodin
Doručení domů
2-3 dny
Produkty označené stromečkem
vám doručíme do Vánoc.

Smarty záruky

Už se nemusíte bát nečekaných výdajů spojených s poškozením nebo odcizením vašeho zařízení. Ochraňte ho naší Rozšířenou nebo Prodlouženou zárukou. Nevhodné dárky zase vyřeší Záruka prodlouženého vrácení zboží.

  • Rozšířená záruka
    a odcizení

    Prasklina na displeji, politý notebook či odcizení? Rozšířená záruka pokrývá případy nehod a situací.

  • Prodloužená
    záruka

    Reklamace po skončení zákonné záruky? S prodloužením až na 4 roky se toho obávat nemusíte.

  • Prodloužené vrácení
    zboží

    Nejste se zbožím spokojeni? Chcete si jej vyzkoušet? Záruka prodlouženého vrácení vám umožňuje vrátit nerozbalený produkt do 14 dnů a rozbalený do 30 dnů. Záleží jen na Vás, jakou záruku si vyberete.

Co by vás mohlo zajímat?

  • Jaká poškození kryje Rozšířená záruka?

    Rozšířená záruka kryje mechanická poškození zařízení, která zabraňují funkčnosti a řádnému užívání. Stejně tak kryje případy odcizení, když máte přístroj u sebe či při vloupání do objektu v rámci zemí EU. Záruka však nekryje běžná opotřebení, jako jsou oděrky, poškrábání či jiná poškození, která nebrání samotné funkčnosti zařízení, a zároveň nekryje odcizení z automobilu či prostou ztrátu přístroje.

  • Jaká poškození kryje Prodloužená záruka?

    Záruka prodlužuje dobu trvání záruky zákonné po jejím skončení ve stejném rozsahu, jakou poskytuje výrobce zařízení. Nekryje však mechanická poškození, jež jsou způsobena nešťastnou náhodou.

  • Jaká je délka Prodloužené doby vrácení?

    Záruku prodloužené doby vrácení lze sjednat na 30 dnů u rozbaleného zboží. Nerozbalené zboží lze bezplatně vrátit do 14 dnů. Kalendářní dny, na které je záruka platná, se počítají ode dne vystavení faktury. Za den uplatnění záruky je považován den odeslání, respektive potvrzené datum převzetí dopravcem od kupujícího nebo den uvedený na protokolu o převzetí na naší prodejně

  • Jaké jsou podmínky pro využití Prodloužené doby vrácení?

    Nerozbalené zboží

    Vracíte-li nerozbalené zboží, je nutné jej vrátit v originálním obalu včetně veškerého příslušenství a dárku do 14 dnů, nesmí jevit známky rozbalení z originálních vnějších obalů výrobce, obaly nesmí být poškozené, znečištěné či jinak znehodnocené a zařízení nesmí být aktivované. V opačném případě není možné záruku vrácení nerozbaleného zboží uplatnit.

    Rozbalené zboží

    Vracíte-li rozbalené zboží do 30 dnů, produkty nesmí jevit známky běžného používání, mechanického poškození či být jinak znehodnocené. V opačném případě není možné záruku vrácení rozbaleného zboží uplatnit.

  • Jak postupovat při uplatnění a co obdržím u Prodloužené doby vrácení zboží?

    Pokud chcete záruku využít, zašlete nám prosím zakoupené zboží společně s fakturou a průvodním dopisem. V případě, že chcete využít dopravu zdarma, kontaktujte nás prosím na [email protected] nebo nebo na 226 216 830, kde vám sdělíme postup vrácení zboží a přidělíme kód, který budete na vybraném místě Zásilkovny potřebovat nebo s výrobkem přijďte rovnou na náš Smarty Store. Po přijetí zboží od nás do 14 dnů obdržíte na svůj běžný účet částku za vrácený produkt.

  • Na jakou dobu si mohu sjednat záruky?

    Prodloužená záruka je na 1 nebo 2 roky, pro firemní zákazníky dokonce až na roky 3. Prodloužení celkové záruky je tedy možné uzavřít až na 4 roky. Záruku Rozšířenou je možné uzavřít až na 2 roky.

  • Od kdy záruka platí?

    Rozšířená záruka platí bez ohledu na formu zvolené úhrady vždy ode dne následujícího (tj. od půlnoci) po koupi zboží se zárukou. Prodloužená záruka platí ode dne následujícího (tj. od půlnoci) po dni skončení zákonné záruční lhůty, která je zpravidla 24 měsíců u kupujícího spotřebitele a 12 měsíců u podnikatele. Zákonná záruka je vždy uvedena u konkrétního produktu a následně na prodejním dokladu.

  • Kolik záruka stojí?

    Cena záruky je vždy uvedena v detailu každého produktu, ke kterému je nabízena, a to v sekci Záruky. Pokud produkt vložíte do nákupního košíku, naleznete záruky i tam. Ceny záruk nezakoupených při prodeji zboží naleznete zde.

  • Je možné platit záruky měsíčně?

    Pokud jde o Rozšířenou a Prodlouženou záruku, pak ano. Pro úhradu jednotlivých plateb obdrží zákazník elektronický platební kalendář, kde jsou uvedeny všechny parametry plateb, a to i včetně doporučených parametrů pro zadání trvalého příkazu. Navíc po každé úhradě platby je e-mailem zasláno potvrzení o úhradě, tj. o platnosti záruky na další kalendářní měsíc. Celkovou cenu záruky je možné kdykoli celou splatit zasláním zbývající částky.

  • Co se stane, pokud pozdě zaplatím platbu?

    Záruka zanikne ke dni, který předchází dni splatnosti neuhrazené platby. Celá částka za platbu provedenou po splatnosti bude vrácena zákazníkovi bankovním převodem jako přeplatek na již zaniklou záruku. O veškerých takových změnách je zákazník řádně a včas informován emailem.

  • Je možné záruku dokoupit později?

    Rozšířenou záruku je možné zakoupit pouze společně se zbožím. Záruku Prodlouženou je možné přikoupit do 1 roku po nákupu zboží. Záruku prodloužené doby vrácení je možné přikoupit při samotném uplatnění do 30 dnů od zakoupení zboží. Zakoupení záruk společně se zbožím však vždy vychází výhodněji, neboť cena záruky při dokoupení je zpravidla vyšší.

  • Lze průběžně měnit délku trvání záruky?

    Období délky trvání záruky změnit nelze, proto doporučujeme při sjednání raději zvolit záruku s delší dobou platnosti.

  • Lze kombinovat Rozšířenou a Prodlouženou záruku?

    Ano, záruky je možné u vybraných produktů kombinovat. Kombinace typů, délek a formy úhrady je zcela libovolná a záleží jen na aktuální nabídce záruk u konkrétního produktu a vaší volbě.

  • Jak nárokovat škodu a co je k tomu potřeba?

    Škodu lze oznámit buď osobně na některé z našich prodejen nebo zaslat zboží poštou či přepravní službou s popisem závady a vzniku události na oddělení záruk naší společnosti. Škodu je potřeba nahlásit do 5ti dnů od události. V případě záruky hrazené v měsíčních platbách je nutné při uplatnění škody splatit všechny budoucí platby uvedené v platebním kalendáři. Pro doložení škody z důvodu odcizení je nezbytné mít zaprotokolované šetření státní policií příslušné země, kde k odcizení došlo. Po nahlášení události zákazník obdrží emailem výzvu k úhradě zbylých plateb.

  • Kolikrát mohu uplatnit škodu v průběhu trvání záruky?

    Konkrétní počty událostí u jednotlivých typů záruk naleznete zde, nicméně lhůta mezi uplatněním jednotlivých událostí musí být minimálně 90 dnů. V případě uznání nároku na škodu z odcizení je událost brána jako poslední možná.

  • Jak probíhá a jak dlouho trvá oprava?

    Po obdržení poškozeného zařízení či nahlášení odcizení provedeme posouzení vzniklé závady či škody a sepíšeme protokol o přijetí. V případě poškození odešleme přístroj do našeho autorizovaného servisu. Po dobu opravy je možno si na prodejně zapůjčit bez poplatku náhradní zařízení za vratnou kauci. Oprava je provedena nejdéle do 60 dní, při překročení této lhůty je vyplacena časová cena. V případě uznání nároku na škodu z odcizení je vždy vyplácena časová cena.

  • Jaká je spoluúčast a z čeho se počítá?

    Prodloužená záruka je vždy bez spoluúčasti. U záruky Rozšířené a odcizení je první oprava či náhrada škody zcela zdarma, podmínky následujících oprav naleznete zde. Obecně jsou řešeny procentem z ceny opravy anebo minimální hodnotou u poškození, a pevně stanovenou cenou u odcizení.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Kontaktujte nás