Zpátky do školy! Slevy na Macy, iPady, Beats a příslušenství. Vybírejte zde
Přihlásit se

Autorizovaný Apple servis

Ve Smarty poskytujeme autorizovaný servis značky Apple. Opravujeme zařízení iPhone, iPad, Macbook, Watch i vybrané příslušenství. Opravy vybraných závad navíc provádíme na místě už do 60 minut.

Autorizovaný Apple servis

Ve Smarty poskytujeme autorizovaný servis značky Apple. Opravujeme zařízení iPhone, iPad, Macbook, Watch i vybrané příslušenství. Opravy vybraných závad navíc provádíme na místě už do 60 minut.

Co opravujeme? ›
Ceník ›
Naše servisy ›
Rezervujte si technika ›

Proč si vybrat nás?

  • Originální díly Apple.
  • Servis na splátky vyřízené do 20 minut.
  • Podrobné informace o opravě.
  • Opravy na počkání.

Servis na místě:

  • Diagnostika a údržba zařízení.
  • Záloha dat.
  • Výměna baterie.
  • Výměna LCD displeje.

Co opravujeme?

Zajišťujeme opravy většiny modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Přesto si raději zkontrolujte, že opravujeme i vaše zařízení.

iPhone

Opravujeme tyto modely:

iPhone 5C
iPhone 5S
iPhone 6 / 6 Plus
iPhone 6S / 6S Plus
iPhone SE
iPhone 7 / 7 Plus
iPhone 8 / 8 Plus
iPhone X
iPhone XS / XS Max
iPhone XR
iPad

Opravujeme tyto modely:

iPad od 4. generace a novější
iPad mini
iPad mini 2
iPad mini 3
iPad mini 4
iPad mini 2019
iPad Air
iPad Pro
iPod

Opravujeme tyto modely:

iPod Nano od 7. generace a novější
iPod Shuffle 5. generace
iPod Touch od 5. generace a novější
Mac

Následující zařízení Mac od roku výroby 2013 a novější:

iMac 21,5"
iMac 27"
Mac mini
Mac Pro
MacBook

Následující zařízení Macbook od roku výroby 2013 a novější:

Macbook
Macbook Air 11"
Macbook Air 13"
Macbook Pro 13"
Macbook Pro 15"
Macbook Pro 17"
Macbook Pro Retina 13" / 15“
Apple Watch

Opravujeme tyto modely:

Apple Watch
Apple Watch Series 1
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 3
Apple Watch Series 4
Beats
Příslušenství
Veškeré originální příslušenství.

Naše servisy

Praha
Politických vězňů
Praha
Politických vězňů
+420 226 201 669
Politických vězňů 13
110 00 Praha 1

Otevírací doba:

Po-Pá: 10:00-19:00
Praha
OC Letňany
Praha
OC Letňany
+420 222 261 493
Veselská 663
190 00 Praha 9 Letňany

Otevírací doba:

Po - Ne: 09:00 - 21:00
Jihlava
OC City Park
Jihlava
OC City Park
+420 565 556 822
Hradební 1
586 01 Jihlava

Otevírací doba:

Po - Ne: 9:00 - 21:00
Plzeň
OC Olympia
Plzeň
OC Olympia
+420 373 700 663
Písecká 1/972
326 00 Plzeň

Otevírací doba:

Po - Ne: 9:00 - 21:00
Plzeň
OC Plaza
Plzeň
OC Plaza
+420 373 700 664
Radčická 2
301 00 Plzeň

Otevírací doba:

Po - Ne: 9:00 - 21:00
Praha
Můstek - Palác ARA
Praha
Můstek - Palác ARA
+420 222 262 207
28. října 1
110 00 Praha 1 Můstek

Otevírací doba:

Po - So: 9:00 - 20:00
Ne: 10:00 - 19:00
České Budějovice
IGY Centrum
České Budějovice
IGY Centrum
+420 380 420 624
Pražská 24/1247
370 04 České Budějovice

Otevírací doba:

Po - Ne: 9:00 - 21:00
Praha
OC Nový Smíchov
Praha
OC Nový Smíchov
+420 222 262 205
Plzeňská 8
150 00 Praha 5

Otevírací doba:

Po - Ne: 9:00 - 21:00
Karlovy Vary
OD Perla
Karlovy Vary
OD Perla
+420 355 335 070
T. G. Masaryka 2023/10
360 01 Karlovy Vary

Otevírací doba:

Po - Pá: 9:00 - 19:00
So: 10:00 - 17:00
Ne: zavřeno
Pardubice
Atrium Palác
Pardubice
Atrium Palác
+420 464 609 560
Masarykovo náměstí 2799
530 02 Pardubice

Otevírací doba:

Po - So: 9:00 - 21:00
Ne: 10:00 - 21:00
Liberec
OC Nisa
Liberec
OC Nisa
+420 484 803 901
České mládeže 456
460 03 Liberec

Otevírací doba:

Po - Ne: 9:00 - 21:00

B2B Servis

Nabízíme také servis pro naše firemní zákazníky. Pro jejich potřeby je určen speciální servisní technik, který se postará o přednostní vyřízení všech oprav. Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na servis@smarty.cz nebo se spojte přímo se svým obchodním zástupcem.

Pokud jej doposud nemáte, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře ZDE.

Naši zákazníci o nás napsali

Rudolf K.

“Na svém servisu nic neměňte. Kvalita opravy i přístup technika T. K. byl naprosto perfektní jako vždy. Výměnu baterky navíc provedl do 30 minut. Děkuji za váš přístup.”

Tomáš Z.

“S přístupem personálu autorizovaného servisu jsem byl nadmíru spokojen. Zvláště bych chtěl poděkovat technikovi, který prováděl opravu přístroje. Byl ochotný, vstřícný a profesionální.”

Lenka B.

“Se servisem jsem byla velmi spokojena. Opravu vyřídili rychleji, než slíbili, a komunikace byla perfektní. Dostala jsem veškeré informace, které jsem potřebovala. Děkuji za skvělé a rychlé služby.”

Nejčastěji kladené dotazy

1. Proč bych měl/a dát přednost autorizovanému servisu před tím neautorizovaným?

Opravy zařízení mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek předčasné ukončení zákonné záruky z důvodu neodborného zásahu a závažného poškození zařízení.

2. Co mám udělat před návštěvou autorizovaného servisu iWant?

Doporučujeme provést zálohu zařízení, odhlásit Apple ID, vypnout funkci Find My Phone a v nejlepším případě uvést zařízení do továrního nastavení.

Návod na vypnutí Find My iPhone

3. Co mám mít s sebou, až ponesu zařízení na servis?

Kromě zařízení samotného přineste také kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, které má přímou souvislost se závadou.

4. Mohu zařízení odeslat poštou?

Zařízení můžete přinést na jedno z našich servisních míst nebo jej odeslat poštou na centrálu servisu na adrese Politických vězňů 13, Praha 1, 110 00.

5. Jak dlouho budu čekat při opravě na místě?

Výměna baterie či LCD displeje trvá zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy. Přesný čas vám sdělí technik na příslušném servisním místě.

6. Jak servis probíhá a kdy bude zařízení opraveno?

Certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci, poté sdělí pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy se může lišit v závislosti na závažnosti závady. O dokončení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

Pozn.: Důrazně nedoporučujeme provádět nekvalifikované opravy, mohlo by dojít k poškození zařízení a ohrožení doby záruky.

7. Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.