Objednání svozu servisní zakázky

Nemáte cestu na náš servis? Nevadí. Odešlete nám své Apple zařízení k opravě prostřednictvím Zásilkovny nebo poštou. Vyplňte své osobní údaje a informace o závadě do formuláře.


Vybrat nejbližší Zásilkovnu

Máte již u nás účet? Přihlaste se a my vše předvyplníme.

Kontaktní údaje

Tento e-mail již známe, [přihlaste se].

Požadovaný způsob doručení zpět


Informace o zboží


Upozornění: Zboží na servis zasílejte vždy čisté, kompletní, a případně s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí. Předejdete tak prodloužení doby servisu. Zboží důkladně zabalte, aby bylo chráněno proti poškození při přepravě, přiložte kopii dokladu o koupi a zásilku nadepište slovem SERVIS. Přiložte kopii nákupního dokladu, pokud se jedná o záruční opravu. Je důležité před odesláním zařízení do servisu vypnout službu FMI – Find My iPhone.

Zasláním zboží skrze svoz souhlasíte s:

  • Záruka zařízení je ověřována se společností Apple. Nebude-li zařízení v záruce a/nebo nebude-li dodán platný nákupní doklad osvědčující záruku, může být nabráno do servisu jako nezáruční oprava, a může být účtována diagnostika, doprava a práce technika (viz všeobecné Servisní Podmínky).
  • Stav zařízení bude zapsán do servisního protokolu dle stavu při přijetí zásilky.
  • Bude-li oprava mimo záruku, bude Vám zaslán cenový návrh na emailovou adresu zmíněnou výše.
  • Zálohujte si svá zařízení, následná záloha z naší strany může být účtována za poplatek – viz ceník servisu.
  • Vadné díly Apple se vždy vrací zpět výrobci. Pokud by se vadný díl neměl vracet je nutné na tuto skutečnost upozornit v poli „popis závady“. Nevrácení vadného dílu může mít vliv na cenovou nabídku.

Dokončením objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.

iMessage
WhatsApp
Chat