Dopřej upgrade svému PC či notebooku
Tvůj PC či notebook stagnuje? Neodvádí svou práci tak dobře jako dříve? S naším servisem ho zrychlíš o sto šest! Upgraduj na kvalitnější a rychlejší HDD disk, rozšiř RAM paměť nebo si nech vyměnit procesor či grafickou kartu. Záleží jen na tom, jak moc se do toho chceš opřít.
Kolik tě to bude stát? Podívej se na náš ceník.
Servis PC
- Diagnostika počítače 899 Kč
- Kompletní čištění a přepastování počítače 1 499 Kč
- Čistá instalace operačního systému včetně všech ovladačů 999 Kč
- Čištění, diagnostika a přepastování (balíček) 1 699 Kč
- Výměna komponent a následné testování 999 Kč
- Konzultace (30 minut) 499 Kč
- Kompletace PC z komponent zakoupených ve Smarty.cz 499 Kč
- Kompletace PC z vlastních komponent 999 Kč
Servis notebooků
- Diagnostika notebooků 899 Kč
- Kompletní čištění a přepastování notebooků 1 499 Kč
- Čistá instalace operačního systému včetně všech ovladačů 999 Kč
- Čištění, diagnostika a přepastování (balíček) 1 699 Kč
- Výměna komponent a následné testování 999 Kč
- Konzultace (30 minut) 499 Kč
Podívej se, jak postupovat při reklamaci
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešli důkladně zabalené, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Stáhni si reklamační list přes obrázek níže.
Postup při reklamaci
- Kontaktuj servis TIGO s daným problémem na e-mail [email protected]
- Zálohuj data na svém zařízení. Při každém servisu dojde k čisté instalaci operačního systému, abychom si byli jistí, že vadu nezpůsobuje chyba v systému. Bude také vždy provedeno přehrání firmwaru základní desky „BIOS“. Po čisté instalaci operačního systému bude nutné znovu aktivovat Windows licenčním klíčem, který byl dodán spolu se zařízením při koupi, který se nachází spolu s dalším příslušenstvím v balení.
- Uveď zboží do fyzicky čistého stavu a do balení vlož všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
- Přilož kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
- Zboží zabal tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy. Vyplň i vnitřek počítače tak, aby grafická karta byla důkladně zajištěná a neměla prostor se hnout během přepravy. Je také možné grafickou kartu vyndat, pořádně zabalit a poslat zvlášť. Smarty cz a.s. neručí za poškození způsobené při přepravě do servisu.
- Balík odešli bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Případně se s reklamovaným zbožím zastavte na jedné z našich prodejen.
- Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace tě budeme informovat e-mailem.