Servisní podpora společnosti DELL Next Business Day On-Site (NBD) zaručuje po celou dobu trvání podpory, počínaje datem nákupu, přístup k několika servisním a diagnostickým službám. Vybrat si můžete ze tří možností, které se liší především délkou záruky a poskytovanou podporou.
Basic NBD
- Jedná se o základní záruku s volitelnou délkou 2 až 5 let.
- Linka technické podpory je k dispozici v pracovní dny od 9 do 17 hodin.
- Záruka se vztahuje pouze na opravu hardwarových závad.
- V případě dostupnosti náhradních dílů je oprava zahájena následující pracovní den.
- Tento balíček lze kombinovat s doplňkovými službami Keep Your Harddrive, Accidental Damage Protection, Extended Battery Service.
Na základě vzdálené diagnostiky se rozhoduje o tom, zdali se zákazníkovi zasílá pouze náhradní díl, anebo je vyslán technik společně s náhradním dílem. Pokud není možné díl vyměnit přímo u zákazníka, například z důvodu zachování vodotěsnosti nebo prachotěsnosti, vyžaduje se doručení zařízení do servisního místa Dell.
ProSupport NBD
- Záruka včetně podpory s volitelnou délkou až na 7 let.
- Na lince technické podpory jsou pro vás k dispozici technici 24/7.
- Záruka se vztahuje na opravu hardwarových i softwarových závad.
- Tento balíček lze kombinovat s doplňkovými službami Keep Your Harddrive, Accidental Damage Protection, Extended Battery Service.
Při každé poruše zařízení si může zákazník zavolat technika přímo na místo. Pokud není možné vyměnit náhradní díl u zákazníka, například z důvodu zachování vodotěsnosti nebo prachotěsnosti, Dell zajistí vyzvednutí i následné doručení opraveného zařízení.
Součástí této podpory je licence na produkt SupportAssist for Business v reaktivním režimu. Jedná se o nástroj pro optimalizaci zařízení a jeho reaktivní monitoring zdraví. V případě výskytu závady může sám SupportAssist odeslat diagnostiku zařízení společnosti Dell a založit tím požadavek na opravu.
ProSupport Plus NBD
- Podpora nejvyšší úrovně s volitelnou délkou až na 7 let.
- Na lince technické podpory jsou pro vás k dispozici technici 24/7.
- Záruka se vztahuje na opravu hardwarových i softwarových závad.
- Součástí tohoto balíčku jsou po celou dobu jeho platnosti služby Keep Your Harddrive a Accidental Damage Protection. Lze ho nadále kombinovat s doplňkovou službou Extended Battery Service.
Stejně jako u předchozího balíčku si může zákazník při každé poruše zařízení zavolat technika přímo na místo. Pokud není možné vyměnit náhradní díl u zákazníka, například z důvodu zachování vodotěsnosti nebo prachotěsnosti, Dell zajistí vyzvednutí i následné doručení opraveného zařízení.
Součástí této podpory je také licence na produkt SupportAssist for Business v prediktivním režimu. Jedná se o nástroj pro optimalizaci zařízení a jeho reaktivní monitoring zdraví. V případě výskytu závady může sám SupportAssist odeslat diagnostiku zařízení společnosti Dell a založit tím požadavek na opravu, díky čemuž je díl vyměněn dřív, než dojde k jeho úplnému poškození.
Využít můžete i nepřetržité komplexní online podpory (24/7). Na této adrese získáte bezplatnou online asistenci, včetně e-mailové podpory. Budete mít přístup k manuálům, ovladačům a informacím k vašemu konkrétnímu systému.
Doplňkové služby
Keep Your Harddrive
Tato služba je určena pro ty zákazníky, kteří nechtějí řešit vrácení vadných dílů a disků zpět společnosti Dell. Standardně je totiž jejich navrácení vyžadováno a zakoupením této doplňkové služby tato povinnost odpadá. Tuto službu nelze využít u zařízeních s pevným diskem integrovaným do základní desky.
Accidental Damage Protection
S touto službou nemusíte řešit poškození vašeho zařízení ať už cizím nebo vaším zaviněním. V případě pádu nebo polití zařízení tekutinou máte jednou za 12 měsíců nárok na opravu nebo výměnu takto poškozeného zařízení. Veškeré úkony spojené s pojištěním řeší s pojišťovnou sama společnost Dell, vy se tak nemusíte o nic starat.
Extended Battery Service
V případě, že dojde k poklesu kondice baterie u vašeho zařízení, máte po celou dobu platnosti této doplňkové služby nárok na jednu její výměnu.