Reklamace
a vrácení zboží
Pokud ti něco nesedlo a potřebuješ zboží vrátit,
vyměnit nebo reklamovat, neváhej se na nás obrátit.
Najdeš zde jednoduché instrukce,
abychom ti komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

Vrácení zboží do 14 dnů
V případě, že chceš vrátit nevyhovující zboží, máš na to ze zákona 14 dní v případě objednávky (ne rezervace) uskutečněné v e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy si vyzvedneš svoji objednávku.
Jak k vrácení?
1.
V případě vrácení herní konzole, odstraň všechna zabezpečení a odhlas své herní účty. Zařízení uveď do továrního nastavení.
2.
Ke zboží přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeň vyplnit tvůj bankovní účet, kam ti vrátíme peníze.
3.
Produkty na vrácení zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodily.
4.
Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresuSmarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Nebo dones zboží do jedné z našich prodejen.
Výměna zboží do 14 dnů
Pokud ti nakoupené produkty nevyhovují, můžeš je vyměnit do 14 dnů v případě, že jsi je nakoupil v e-shopu.
Jak na výměnu?
1.
K produktům, které chceš vyměnit, přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Do něj nám specifikuj, za který produkt je chceš vyměnit.
2.
Produkty zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodily.
3.
Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Nebo dones zboží do jedné z našich prodejen.
4.
Po přijetí balíku ti vystavíme dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku ti vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě ti zboží zašleme na dobírku.
Reklamace zboží
Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu. V případě, že zjistíš závadu na svém produktu, hned nám ho zašli.
Jak reklamovat zboží?
1.
Zálohuj si data na tvém zařízení, odstraň zabezpečení a herní účty, včetně přístupových kódů aodpoj připojené zařízení.
2.
Produkt uveď do čistého stavu a do balení vlož originální příslušenství, které s chybou souvisí.
3.
Přilož kopii dokladu o koupi a reklamační list.
4.
Reklamované produkty pečlivě zabal, aby se nepoškodily během přepravy.
5.
Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Nebo dones zboží do jedné z našich prodejen.
4.
Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace ao ukončení reklamace tě budeme informovat e-mailem.