Smarty.cz prodejna OC Central Most: Otevíráme už 9.6. v 9:00 | JRC prodejna OC Mercury České Budějovice: Trvale uzavřena od 19.6. Nejbližší prodejna JRC se nachází v OC IGY České Budějovice.

Reklamace a vrácení zboží

Něco vám nesedlo a potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo dokonce reklamovat? Připravili jsme pro vás jednoduché instrukce, abychom vám komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží do 14 dnů

Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů, jedná-li se o zboží nakoupené na e-shopu. Nabízíme také možnost prodlouženého vrácení do 30 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

Zobrazit celý návod vrácení zboží › Skrýt celý návod vrácení zboží ›

Jak vrátit zboží?

  1. 1. V případě vrácení mobilního telefonu/tabletu/notebooku vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.
  2. 2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
  3. 3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  4. 4. Balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Vyplnit formulář ›

Výměna zboží do 14 dnů

Nevyhovující zboží můžete do 14 dnů vyměnit v případě, že jste zboží nakoupili na e-shopu.

Zobrazit celý návod vrácení zboží › Skrýt celý návod vrácení zboží ›

Jak vyměnit zboží?

  1. 1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujte, za který produkt jej chcete vyměnit.
  2. 2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  3. 3. Balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  4. 4. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku.

Vyplnit formulář ›

Reklamace zboží

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Zobrazit celý návod vrácení zboží › Skrýt celý návod vrácení zboží ›

Jak reklamovat zboží?

  1. 1. Zálohujte data na svém zařízení, odstraňte hesla, gesta, Find My iPhone, odpárujte připojená zařízení.
  2. 2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
  3. 3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
  4. 4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
  5. 5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    nebo doneste zboží na jednu z našich prodejen.
  6. 6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Vyplnit formulář ›

FAQ

  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

    Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace.

    Reklamace se považuje za vyřízenou, když Vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, a to nejpozději 30. den od přijetí zboží do reklamace, nebyla-li lhůta po domluvě prodloužena.

    Zobrazit
  • Jaké dokumenty budu potřebovat?

    Reklamace: kopie dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.

    Vrácení/výměna zboží do 14 dnů: kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

    Zobrazit
  • Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

    Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru. Výjimku u CTO MacBooků tvoří ty, které jsou dostupné skladem s doručením do 24 h od objednání.

    Zobrazit
  • Musím při reklamaci zabalit zboží do originálního obalu?

    Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu. Dbejte však na pečlivé zabalení zboží, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

    Zobrazit
  • Kdy mi zašlete zpět peníze?

    Při vrácení zboží do 14 dnů vám zašleme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijmutí zboží.

    Po ukončení reklamace vám vystavíme dobropis a do 5 pracovních dnů zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste nám vyplnili do reklamačního listu.

    Zobrazit
  • Jak mi reklamované zboží doručíte?

    Po ukončení reklamace vám zboží zašleme prostřednictvím smluveného přepravce.

    Zobrazit
  • Mohu vrátit zboží z e-shopu i na prodejnách?

    Ano. Zboží v rámci 14denní lhůty u objednávek z e-shopu můžete přinést i na jednu z našich prodejen. Upozorňujeme, že vyřízení skrze naše prodejny není na počkání a může být prodlouženo, než zboží dojde na naše reklamační oddělení, kde bude Váš požadavek teprve zpracován.

    Zobrazit

Reklamační řád ZDE