Macy, iPady a vybrané produkty nakoupíte na splátky s 0% navýšením od Cofidis.
Přihlásit se

Reklamace a vrácení zboží

Něco vám nesedlo a potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo dokonce reklamovat? Připravili jsme pro vás jednoduché instrukce, abychom vám komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží do 14 dnů

Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů, jedná-li se o zboží nakoupené na e-shopu nebo o online rezervaci na prodejně. Nabízíme také možnost prodlouženého vrácení do 30 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

Zobrazit celý návod vrácení zboží › Skrýt celý návod vrácení zboží ›

Jak vrátit zboží?

  1. 1. V případě vrácení mobilního telefonu/tabletu/notebooku vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.
  2. 2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
  3. 3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  4. 4. Balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Vyplnit formulář ›

Výměna zboží do 14 dnů

Nevyhovující zboží můžete do 14 dnů vyměnit v případě, že jste zboží nakoupili na e-shopu.

Zobrazit celý návod vrácení zboží › Skrýt celý návod vrácení zboží ›

Jak vyměnit zboží?

  1. 1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujte, za který produkt jej chcete vyměnit.
  2. 2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  3. 3. Balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  4. 4. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku.

Vyplnit formulář ›

Reklamace zboží

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Zobrazit celý návod vrácení zboží › Skrýt celý návod vrácení zboží ›

Jak reklamovat zboží?

  1. 1. Zálohujte data na svém zařízení, odstraňte hesla, gesta, Find My iPhone, odpárujte připojená zařízení.
  2. 2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
  3. 3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
  4. 4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
  5. 5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    nebo doneste zboží na naši prodejnu Smarty Store.
  6. 6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Vyplnit formulář ›

FAQ

  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

    Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace.

    Reklamace se považuje za vyřízenou, když Vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, a to nejpozději 30. den od přijetí zboží do reklamace, nebyla-li lhůta po domluvě prodloužena.

    Zobrazit
  • Jaké dokumenty budu potřebovat?

    Reklamace: kopie dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.

    Vrácení/výměna zboží do 14 dnů: kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

    Zobrazit
  • Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

    Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.

    Zobrazit
  • Musím při reklamaci zabalit zboží do originálního obalu?

    Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu. Dbejte však na pečlivé zabalení zboží, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

    Zobrazit
  • Kdy mi zašlete zpět peníze?

    Při vrácení zboží do 14 dnů vám zašleme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijmutí zboží.

    Po ukončení reklamace vám vystavíme dobropis a do 5 pracovních dnů zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste nám vyplnili do reklamačního listu.

    Zobrazit
  • Jak mi reklamované zboží doručíte?

    Po ukončení reklamace vám zboží zašleme prostřednictvím smluveného přepravce.

    Zobrazit

Reklamační řád ZDE