Reklamace
a vrácení zboží

Pokud ti něco nesedlo a potřebuješ zboží vrátit,
vyměnit nebo reklamovat, neváhej se na nás obrátit.
Najdeš zde jednoduché instrukce,
abychom ti komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

Vrácení zboží do 14 dnů

V případě, že chceš vrátit nevyhovující zboží, máš na to ze zákona 14 dní v případě objednávky (ne rezervace) uskutečněné v e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy si vyzvedneš svoji objednávku.

Jak k vrácení?

1.
V případě vrácení herní konzole, odstraň všechna zabezpečení a odhlas své herní účty. Zařízení uveď do továrního nastavení.

2.
Ke zboží přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeň vyplnit tvůj bankovní účet, kam ti vrátíme peníze.

3.
Produkty na vrácení zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodily.

4.
Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Nebo dones zboží do jedné z našich prodejen.

Vyplnit formulář

Výměna zboží do 14 dnů

Pokud ti nakoupené produkty nevyhovují, můžeš je vyměnit do 14 dnů v případě, že jsi je nakoupil v e-shopu.

Jak na výměnu?

1.
K produktům, které chceš vyměnit, přilož doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Do něj nám specifikuj, za který produkt je chceš vyměnit.

2.
Produkty zabal do původního balení tak, aby se při přepravě nepoškodily.

3.
Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Nebo dones zboží do jedné z našich prodejen.

4.
Po přijetí balíku ti vystavíme dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku ti vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě ti zboží zašleme na dobírku.

Vyplnit formulář

Reklamace zboží

Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu. V případě, že zjistíš závadu na svém produktu, hned nám ho zašli.

Jak reklamovat zboží?

1.
Zálohuj si data na tvém zařízení, odstraň zabezpečení a herní účty, včetně přístupových kódů a odpoj připojené zařízení.

2.
Produkt uveď do čistého stavu a do balení vlož originální příslušenství, které s chybou souvisí.

3.
Přilož kopii dokladu o koupi a reklamační list.

4.
Reklamované produkty pečlivě zabal, aby se nepoškodily během přepravy.

5.
Balíček pošli doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Nebo dones zboží do jedné z našich prodejen.

4.
Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace ao ukončení reklamace tě budeme informovat e-mailem.

Vyplnit formulář

Tvé nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Tvoji reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace.

Reklamace se považuje za vyřízenou, když tě prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, a to nejpozději 30. den od přijetí zboží k reklamaci, nebyla-li lhůta po domluvě prodloužena.

Jaké dokumenty budu potřebovat?

K reklamaci budeš potřebovat kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list

Na vrácení zboží nebo výměnu do 14 dnů budeš potřebovat kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s tvým tělem. Jde tedy především o sluchátka, vyzkoušené oblečení, hrníčky, nositelnou elektroniku. Vrátit do 14 dnů nelze software, digitální licenci, hry, které mají porušenou pečeť či originální obal.

Musím při reklamaci zabalit zboží do originálního obalu?

Zboží nemusíš reklamovat v originálním obalu. Dbej však na pečlivé zabalení zboží, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

Kdy mi pošlete zpět peníze?

Vrácení zboží: Pokud vracíte zboží do 14 dnů, peníze ti zašleme na tvůj účet do 14 dnů od přijetí zboží.

Reklamace: Po ukončení reklamace ti vystavíme dobropis a peníze ti zašleme na tvůj bankovní účet do 5 pracovních dnů.

Jak mi reklamované zboží doručíte?

Když bude produkt po reklamaci připraven, odešleme ti jej prostřednictvím dohodnutého přepravce.

Mohu vrátit zboží z e-shopu i na prodejnách?

Ano. Zboží v rámci 14-ti denní lhůty při objednávkách z e-shopu můžete přinést i najednu z našich prodejen. Upozorňujeme, že vyřízení přes naše prodejny není na počkání a může být prodlouženo, než zboží dojde na naše reklamační oddělení, kde bude Váš požadavek teprve zpracován.