Výkup firemních zařízení
Nejrychlejší výkup použitých firemních počítačů i telefonů různých značek? Stačí pípnout.
Máte v plánu obměnit zařízení ve své firmě? Ale kam s ním, když ještě perfektně funguje? Využijte náš výkup za skvělé ceny.

Výhody výkupu u nás
Rychlý a jednoduchý proces
Nejlepší možná výkupní cena
Individuální cena při množstevním výkupu
Vykupujeme na fakturu včetně DPH
Poradíme s výběrem nového zařízení
Jak u nás funguje výkup na IČO?
• Vykoupíme od vás jakékoliv zařízení uvedené v seznamu vykupovaných zařízení.
•
Výkupní cena je včetně DPH
a výkup je realizován na fakturu.
• Na nefunkční nebo poškozené zařízení umíme vystavit potvrzení o převzetí zboží za účelem ekologické likvidace.
• Indikativní
cenovou nabídku budete znát ještě před odesláním
zboží k posouzení.
• V případě množstevního odkupu (10ks+) vám cenu stanovíme individuálně.
Jaký je postup při výkupu?
Poptávku o výkup na IČO nám prosím zašlete na [email protected].
Do e-mailu je nutné uvést sériové číslo a model zařízení. V případě množstevního odkupu prosím připojte seznam zařízení.
Poté je čas nám vaše zařízení zaslat. V rámci Prahy nabízíme svoz Liftagem, v rámci ČR a SK vám pošleme kód na Zásilkovnu, kterou můžete zařízení zdarma odeslat. U množstevního výkupu, kdy zásilka převyšuje svými rozměry či množstvím možnosti zásilkovny, využijte prosím přepravní společnosti s doručením na naše Servisní a výdejní místo na Zličíně.
Po přijetí zásilky zboží prochází fyzickou kontrolou, diagnostikou a naceněním. Předpokládanou dobu kontroly vám předem sdělíme e-mailem. U jednotek kusů je doba kontroly do 5 pracovních dnů, u množstevního odkupu může kontrola probíhat déle, přibližně 2-3 týdny.
Po kontrole zařízení vám zašleme cenovou nabídku s popisem stavu a pokyny k vystavení faktury. Pokud se rozhodnete nabídky nevyužít, zboží vám obratem zašleme zpět.