





Skenery tvoří jakousi spojku normálního a digitálního světa. Umožňují nám snímat předlohu v papírové podobě a převést ji do té digitální. Své využití najdou jak v kancelářích, tak v domácnostech. Naskenovat smlouvu nebo nějaký jiný dokument sem tam potřebuje každý z nás. Pro jaký skener se rozhodnout a podle čeho ho vybrat?
Skenery nám dokáží usnadnit život, obzvlášť v dnešní době, kdy je občas třeba mít dokument nejen v listinné podobě, ale také ho třeba poslat e-mailem.
Nejrozšířenější variantou jsou stolní skenery, které jednoduše připojíte k počítači a můžete s ním hned začít pracovat. List papíru s textem nebo obrázky položíte na skleněnou plochu, pod kterou se pohybuje snímací mechanismus. Mezi důležité parametry pro jeho výběr patří rozlišení, rychlost skenování, konektivita a další funkce, které se mohou hodit.