Autorizovaný Apple servis

Ve Smarty zprostředkováváme autorizovaný servis značky Apple skrze síť iWant. Opravujeme zařízení iPhone, iPad, Macbook, Watch i vybrané příslušenství. Opravy vybraných závad navíc provádíme na místě už do 60 minut.

Autorizovaný Apple servis

Ve Smarty zprostředkováváme autorizovaný servis značky Apple skrze síť iWant. Opravujeme zařízení iPhone, iPad, Macbook, Watch i vybrané příslušenství. Opravy vybraných závad navíc provádíme na místě už do 60 minut.

Rezervovat technika ›
Servis na dálku ›
Ceník ›
Naše servisy ›
Servis pro firmy ›
Co opravujeme? ›

Proč si vybrat nás?

  • Originální díly Apple.
  • Servis i na splátky.
  • Podrobné informace o opravě.
  • Opravy na počkání.

Servis na místě:

  • Diagnostika zařízení.
  • Záloha dat.
  • Výměna baterie.
  • Výměna LCD displeje.

Odeslání servisní zakázky poštou nebo Zásilkovnou

Chcete si ušetřit cestu na servis? Pošlete nám své zařízení Zásilkovnou zdarma.
Stačí vyplnit náš online formulář a poté své Apple zařízení nebo příslušenství donést na nejbližší pobočku.

Zjistit více ›

Pro odeslání můžete využít také Českou poštu. Vyplňte následující formulář,
vytiskněte jej a spolu se zařízením odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.

Co opravujeme?

Zajišťujeme opravy většiny modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Přesto si raději zkontrolujte, že opravujeme i vaše zařízení.

iPhone

Opravujeme tyto modely:

iPhone 5C
iPhone 5S
iPhone 6 / 6 Plus
iPhone 6S / 6S Plus
iPhone SE
iPhone 7 / 7 Plus
iPhone 8 / 8 Plus
iPhone X
iPhone XS / XS Max
iPhone XR
iPhone 11 / 11 Pro / 11 Pro Max
iPad

Opravujeme tyto modely:

iPad od 4. generace a novější
iPad mini
iPad mini 2
iPad mini 3
iPad mini 4
iPad mini 2019
iPad Air
iPad Pro
iPad 10,2"
iPod

Opravujeme tyto modely:

iPod Nano od 7. generace a novější
iPod Shuffle 5. generace
iPod Touch od 5. generace a novější
Mac

Následující zařízení Mac od roku výroby 2013 a novější:

iMac 21,5"
iMac 27"
Mac mini
Mac Pro
MacBook

Následující zařízení Macbook od roku výroby 2013 a novější:

Macbook
Macbook Air 11"
Macbook Air 13"
Macbook Pro 13"
Macbook Pro 15"
Macbook Pro 17"
Macbook Pro Retina 13" / 15"
Macbook Pro 16"
Apple Watch

Opravujeme tyto modely:

Apple Watch
Apple Watch Series 1
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 3
Apple Watch Series 4
Apple Watch Series 5
Beats
Příslušenství
Veškeré originální příslušenství.

Naše servisy

Praha 4
Praha 4 - Arkády Pankrác
Praha 4
Praha 4 - Arkády Pankrác
+420 220 972 400
Na Pankráci 86
140 00 Praha 4

Otevírací doba:

Po – Ne: 09:00 – 21:00
Praha 5 - Zličín
Praha Zličín
Praha 5 - Zličín
Praha Zličín
+420 226 201 669
Na Radosti 414
155 21 Praha 5 - Zličín

Otevírací doba:

Po - Pá: 09:00 - 18:00
So: Zavřeno
Ne: Zavřeno



Praha 9 Letňany
OC Letňany
Praha 9 Letňany
OC Letňany
+420 222 261 493
Veselská 663
190 00 Praha 9 Letňany

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 21:00
28. září: 9:00 – 21:00


Brno
náměstí Svobody
Brno
náměstí Svobody
+420 541 247 691
Náměstí Svobody 92/21
602 00 Brno

Otevírací doba:

Po – Pá: 9:00 – 20:00
So: 10:00 – 18:00
Ne: zavřeno
28. září: 10:00 – 17:00

Jihlava
OC City Park
Jihlava
OC City Park
+420 565 556 822
Hradební 1
586 01 Jihlava

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 21:00
28. září: 9:00 – 21:00



Plzeň
OC Olympia
Plzeň
OC Olympia
+420 373 700 663
Písecká 1/972
326 00 Plzeň

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 21:00
28. září: Zavřeno


Plzeň
OC Plaza
Plzeň
OC Plaza
+420 373 700 664
Radčická 2
301 00 Plzeň

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 21:00
28. září: 9:00 – 21:00


Praha 1 Koruna
Palác Koruna
Praha 1 Koruna
Palác Koruna
+420 220 580 667
Václavské náměstí 1
110 00 Praha 1 Koruna

Otevírací doba:

Po – So: 9:00 – 20:00
Ne: 10:00 – 19:00
28. září: 10:00 – 19:00


České Budějovice
IGY Centrum
České Budějovice
IGY Centrum
+420 380 420 624
Pražská 24/1247
370 04 České Budějovice

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 20:00
28. září: Zavřeno

Praha 5
Zličín
Praha 5
Zličín
+420 226 201 669
Na Radosti 414
155 21 Praha 5

Otevírací doba:

Po - Pá: 09:00 - 18:00
So - Ne: Zavřeno
Praha 5
OC Nový Smíchov
Praha 5
OC Nový Smíchov
+420 222 262 205
Plzeňská 8
150 00 Praha 5

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 21:00
28. září: 9:00 – 21:00

Karlovy Vary
OD Perla
Karlovy Vary
OD Perla
+420 355 335 070
T. G. Masaryka 2023/10
360 01 Karlovy Vary

Otevírací doba:

Po – Pá: 09:00 – 19:00
So: 10:00 – 17:00
Ne: Zavřeno
28. září: 10:00 – 17:00


Pardubice
Palác
Pardubice
Palác
+420 464 609 560
Masarykovo náměstí 2799
530 02 Pardubice

Otevírací doba:

Po – So: 9:00 – 21:00
Ne: 10:00 – 21:00
28. září: Zavřeno

Liberec
OC Nisa
Liberec
OC Nisa
+420 484 803 901
České mládeže 456
460 03 Liberec

Otevírací doba:

Po – Ne: 9:00 – 21:00
28. září: Zavřeno

Servis pro firmy

Nabízíme také servis pro naše firemní zákazníky. Pro jejich potřeby je určen speciální servisní technik, který se postará o přednostní vyřízení všech oprav. Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na [email protected] nebo se spojte přímo se svým obchodním zástupcem.

Pokud jej doposud nemáte, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře ZDE.

Servis do firem

Potřebujete opravit zařízení ve vaší firmě? Jako náš B2B klient máte možnost objednat si certifikovaného technika přímo do své provozovny.

Více zde

Co je součástí služby?

  • Výjezd technika
  • Úvodní konzultace závady na zařízení a diagnostika a čištění u iOS zařízení (bude⁠-⁠li možná)
  • Zápůjčka zařízení, pokud jste o něj požádali prostřednictvím formuláře
  • Odvoz zařízení pro komplexnější opravu
  • Zaslání opraveného zařízení k vám

Tuto službu můžete využít pokud

  • jste B2B klient společnosti Smarty CZ, a.s.
  • nacházíte se na území Prahy
  • rezervovali jste si technika pomocí formuláře

Cena služby: 999 Kč včetně DPH

Rezervovat

Nejčastěji kladené dotazy

1. Proč bych měl/a dát přednost autorizovanému servisu před tím neautorizovaným?

Opravy zařízení mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek předčasné ukončení zákonné záruky z důvodu neodborného zásahu a závažného poškození zařízení.

2. Co mám udělat před návštěvou autorizovaného servisu iWant?

Doporučujeme provést zálohu zařízení, odhlásit Apple ID, vypnout funkci Find My Phone a v nejlepším případě uvést zařízení do továrního nastavení.

Návod na vypnutí Find My iPhone

3. Co mám mít s sebou, až ponesu zařízení na servis?

Kromě zařízení samotného přineste také kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, které má přímou souvislost se závadou.

4. Mohu zařízení odeslat poštou?

Zařízení můžete přinést na jedno z našich servisních míst nebo jej odeslat poštou na centrálu servisu na adrese Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.

5. Jak dlouho budu čekat při opravě na místě?

Výměna baterie či LCD displeje trvá zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy. Přesný čas vám sdělí technik na příslušném servisním místě.

6. Jak servis probíhá a kdy bude zařízení opraveno?

Certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci, poté sdělí pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy se může lišit v závislosti na závažnosti závady. O dokončení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

Pozn.: Důrazně nedoporučujeme provádět nekvalifikované opravy, mohlo by dojít k poškození zařízení a ohrožení doby záruky.

7. Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.

Nechce se vám chodit na servis osobně? Vyplňte náš online formulář a poté Apple zařízení nebo příslušenství odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny. Odeslání je zdarma!

Jak postupovat

  1. Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do formuláře a vyberte pobočku Zásilkovny.
  2. Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
  3. Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
  4. Doneste balíček na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo, které jste obdrželi v e-mailu.
Vyplnit formulář