Premium Servis pro Huawei P20 a P20 Pro
Co je to Premium Servis pro Huawei?
Huawei vytvořil pro své zákazníky speciální službu Premium Servis, která se postará nejen o rozbitý displej vašeho zařízení, ale i další záruční opravy.
Co Premium Servis nabízí?
3měsíční záruka na rozbití dipsleje
Bojíte se o displej svého telefonu? Protože vašemu mobilnímu zařízení hrozí mnohá nebezpečí, nabízí Huawei Premium Servis záruku jedné bezplatné výměny prasklého displeje nebo zadního krytu v období prvních tří měsíců od zakoupení zařízení.Pro uplatnění záruky stačí splnit podmínky registrace a aktivace Premium Servisu.
Osobní vyzvednutí
Infolinka: +420 239 018 465
Součástí servisu jsou i kurýrní služby. Pokud nemáte čas dopravit zařízení do servisu, zůstaňte jednoduše v pohodlí domova a využijte služby kurýra, který u vás telefon vyzvedne a po opravě doveze zpět.
Pro které telefony je servis určen?
- Huawei P20
- Huawei P20 Pro
Jak získat Premium Servis?
Abyste mohli začít využívat služeb prémiového servisu, stačí se jen zaregistrovat na vašem zařízení prostřednictvím předinstalované aplikace HiCare či na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei a to do jednoho měsíce od koupě telefonu. Zároveň je nutné uchovat platný doklad o koupi, který umožní výrobci ověřit datum nákupu.
Aktivace Premium Servisu
- Otevřete aplikaci HiCare nebo navštivte sekci Podpora na webových stránkách společnosti Huawei.
- Najděte registrační formulář, vyplňte IMEI telefonu (najdete na krabičce telefonu či v záručním listě) a datum nákupu zařízení.
- Váš Huawei Premium Service je nyní aktivní.
Výhody prémiového servisu
- 3měsíční záruka na rozbití displeje
- Možnost vyzvednutí a dodání kurýrem
- Rychlý a profesionální servis