Užij si exkluzivní slevy 50 % v rámci našich Smarty days!

Prodloužená záruka Smarty

S prodloužením záruky až na 4 roky se reklamací bát nemusíte. Prodlouženou záruku si můžete pořídit i na měsíční splátky a také ji kombinovat s Rozšířenou zárukou.

V jakých situacích využijete Prodlouženou záruku?

  • Zařízení se mi
    přestalo nabíjet?

  • Počítač mi nejde
    zapnout?

  • Nefunguje mi
    Bluetooth?

Výhody Prodloužené záruky

  • Prodloužená záruka
    je kombinovatelná
    s Rozšířenou zárukou

  • Záruku je možné koupit
    také na splátky

  • Prodloužená záruka je
    vždy bez spoluúčasti.

  • V průběhu opravy si
    můžete zapůjčit
    náhradní zařízení.

Co by vás mohlo zajímat?

  • Jaká poškození kryje Prodloužená záruka?

    Záruka prodlužuje dobu trvání záruky zákonné po jejím skončení ve stejném rozsahu, jakou poskytuje výrobce zařízení. Nekryje však mechanická poškození, jež jsou způsobena nešťastnou náhodou.

  • Od kdy záruka platí?

    Prodloužená záruka platí ode dne následujícího (tj. od půlnoci) po dni skončení zákonné záruční lhůty, která je zpravidla 24 měsíců u kupujícího spotřebitele a 12 měsíců u podnikatele. Zákonná záruka je vždy uvedena u konkrétního produktu a následně na prodejním dokladu.

  • Lze záruku sjednat na libovolně dlouhé období?

    Prodloužená záruka je na 1 nebo 2 roky, pro firemní zákazníky dokonce až na roky 3. Prodloužení celkové záruky je tedy možné uzavřít až na 4 roky.

  • Lze kombinovat Prodlouženou a Rozšířenou záruku?

    Ano, záruky je možné u většiny produktů kombinovat. Kombinace typů, délek a formy úhrady je zcela libovolná a záleží jen na aktuální nabídce záruk u konkrétního produktu a vaší volbě.

  • Co když dojde k odstoupení od kupní smlouvy v době zákonné záruky?

    V takovém případě vám bude vrácena celá zaplacená částka za Prodlouženou záruku.

  • Kolik poruch Prodloužená záruka kryje?

    Záruka dle zvolené délky kryje až 3 události. Počet chyb v jednotlivých událostech není nijak omezen.

  • Jak nárokovat záruku a co je k tomu potřeba?

    Potřebu uplatnění lze oznámit buď osobně na některé z našich prodejen nebo zaslat zboží poštou či přepravní službou s popisem závady na oddělení záruk naší společnosti. Škodu je potřeba nahlásit do 5ti dnů od události V případě záruky hrazené v měsíčních platbách je nutné při uplatnění škody splatit všechny budoucí platby uvedené v platebním kalendáři. Po nahlášení události zákazník obdrží emailem výzvu k úhradě zbylých plateb.

  • Jak probíhá a jak dlouho trvá oprava?

    Po obdržení poškozeného zařízení provedeme posouzení vzniklé závady a sepíšeme protokol o přijetí k opravě. Zboží poté odešleme do našeho autorizovaného servisu. Po dobu opravy je možno si na prodejně zapůjčit bez poplatku náhradní zařízení za vratnou kauci. Oprava je provedena nejdéle do 60 dní, při překročení této lhůty je zákazníkovi vyplacena časová cena.

  • Je možné vzít si záruku na splátky?

    Ano. Pro úhradu jednotlivých plateb obdrží zákazník elektronický platební kalendář, kde jsou uvedeny všechny parametry plateb, a to i včetně doporučených parametrů pro zadání trvalého příkazu. Navíc po každé úhradě platby je e-mailem zasláno potvrzení o úhradě, tj. o platnosti záruky na další kalendářní měsíc. Celkovou cenu záruky je možné kdykoli celou splatit zasláním zbývající částky.

  • Jaká je spoluúčast u Prodloužené záruky?

    Všechny opravy jsou u Prodloužené záruky bez spoluúčasti.

  • Lze kombinovat Rozšířenou a Prodlouženou záruku?

    Ano, záruky je možné u vybraných produktů kombinovat. Kombinace typů, délek a formy úhrady je zcela libovolná a záleží jen na aktuální nabídce záruk u konkrétního produktu a vaší volbě.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Kontaktujte nás