Slavnostní otevření nové prodejny již v sobotu 8. 10. v 11:00 v Centrum Černý Most | Užij si slevu 10 % i zvýhodněnou nabídku oblíbených produktů.

Pixelové zobrazení na prodejnách a náš nový claim "Stačí pípnout"

Proč se reprezentujeme pomocí claimu Stačí pípnout a pixelovým zobrazením na prodejnách? Jelikož obě tyto myšlenky souzní s naší značkou a komunikací, rozhodli jsme se vám je blíže představit.

Význam pixelového zobrazení prodejen

Proč pixel? Pixel je pro nás spojovacím prvkem pro komunikaci se světem hráčů a fanoušků chytrých technologií. Navíc každý produkt, který prodáváme, v sobě ukrývá pixely. Ať už obrazovka, notebook, mobil nebo hra.

Propojení světa elektroniky a gamingu

Naším cílem bylo propojit svět elektroniky a gamingu a převést tento koncept do reálné formy v podobě designu prodejny. Naším heslem je přehlednost, jednoduchost a originalita. Je pro nás důležité, abyste se u nás cítili dobře, prožili ten nejlepší nákupní zážitek a rádi se k nám opět vraceli. Proto jsou naše prodejny laděné do jednoduchého černobílého designu.

Symboly černé a bílé

Černá a bílá. Protiklady, které se přitahují. Černá je u nás symbolem barvy pro herní svět. Představuje pomyslné herní doupě s tematickým kobercem, díky kterému se u nás budete cítit jako doma. Bílá část je určena pro elektroniku. Symbolizuje čistotu a jemnost, se kterou k zákazníkům přistupujeme.

Prostor pro příjemné nakupování

Celkový prostor je také velmi zásadním bodem. Větší prodejny nabízejí mnohem příjemnější nakupování a prostor pro osobní konzultaci s proškolenými prodejci. Zároveň jsou veškeré plochy na prodejnách v digitální podobě. Chceme tímto ukázat, že chytrým věcem opravdu rozumíme a lásku k nim chceme předávat i vám.

Nechceme být jen vidět, ale i slyšet. A proto vznikl nový claim „Stačí pípnout“, který je součástí naší marketingové strategie.

Stačí pípnout a jeho myšlenka?

Za tímto claimem stojí mnohem více. Naším cílem je, abychom se vám jako Smarty.cz vybavili vždy, když někde uslyšíte nebo uvidíte "Stačí pípnout". A jak jsme na toto spojení přišli?

Rozpípejte to s námi

Všechny naše produkty, které prodáváme, na vás v určité fázi zapípají. Může se jednat o příchozí zprávu na mobilu, notebooku, tabletu, o chytrou domácnost, zapnutí konzole nebo například připojení sluchátek.

Jen si pípněte

Dalším důvodem je, že si zakládáme na originálním přístupu k zákazníkovi. Když si řeknete (nebo jen pípnete), my jsme tu pro vás a děláme vše pro to, abyste byli s našimi službami spokojení a rádi se k nám vraceli.

Od samého začátku

Naše logo zahrálo také svou roli. Ptáček, který zpívá a pípá. Píp. Jedná se také o jedno z mála slov, které se jako malí učíme a které si odmalička pamatujeme. Budování vztahu od samého začátku je pro nás velice důležité a chceme, abyste rostli s námi.

A tak vzniklo Stačí pípnout.

A jak vzniklo naše logo?

Komunikace s vámi jako zákazníky je pro nás velice důležitá. Proto jsme do našeho loga chtěli zakomponovat její symbol, kterým se po pečlivém uvážení stala komiksová bublina. Tuto myšlenku jsme dále rozvíjeli a díky jejímu zobáčku jsme došli k siluetě ptáčka, která v sobě zároveň ukrývá písmeno S, tedy počáteční písmeno slova Smarty. A tak naše logo spatřilo světlo světa.

Úpravy loga

Postupně jsme si s logem hráli, aby se čím dál tím více blížil naší představě. Přidávali jsme, ubírali a měnili. A nyní jsme v konečné fázi, se kterou jsme spokojení. Ptáček v magentové barvě s názvem naší firmy, který souzní s celou naší marketingovou komunikací.