Objednání výjezdu servisního technika

Rezervujte si výjezd servisního technika přímo k vám do firmy.

Máte již u nás účet? Přihlaste se a my vše předvyplníme.

Kontaktní údaje

Tento e-mail již známe, [přihlaste se].
Tuto firmu již známe, [přihlaste se].
Vyplnit z ARES dle IČ
Nepodařilo se načíst data z ARES.

Informace o zboží


Doplňující informace


  • Rezervace je platná po oboustranné dohodě dne a data výjezdu mezi zákazníkem a pracovníkem autorizovaného servisu. Tento výjezd lze stornovat nejdéle 24h předem. V opačném případě bude vždy naúčtovaná částka výjezdu technika dle platného ceníku servisu
  • Chce-li zákazník zajistit návštěvu technika na více lokalitách, je nutné zaplatit výjezd za všechny takto smluvené lokality. Na jedné lokalitě je technik rezervován maximálně na 2 hodiny času. Za každou započatou dvou hodinu bude účtován další výjezd. Během těchto dvou hodin může technik opravit až 2 zařízení.
  • Nemá-li zákazník aktivní kredit limit u společnosti Smarty CZ, a.s., bude třeba vystavenou fakturu zaplatit na místě formou bezkontaktního platebního styku skrze terminál. Hotovostní platby při výjezdu technika nepřijímáme.
  • ON-SITE služba u reklamací a servisu značek Apple se řídí platným reklamačním řádem a Všeobecnými servisními podmínkami společnosti Smarty CZ, a.s., zapsané v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B,vložka  17937, Olivova 4/2096, 110 00  Praha 1, IČ: 24228991, DIČ: CZ24228991.