Autorizovaný Apple servis

Zprostředkováváme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Mac, Apple Watch a příslušenství skrze síť iWant. Zákazníkům našeho Apple servisu věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše Apple servisní místa jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu – Apple Service Provider (AASP).

Servisní místa
Rezervuj si technika

Výhody autorizovaného servisu

Originální
díly Apple

Servis na splátky
vyřízené do 20 minut

Možnost zakoupení
rozšířené záruky
u Exchange programu

Vybrané opravy
na počkání

Odborné poradenství

Která Apple zařízení opravujeme?

Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, Mac, iMac i MacBook od roku výroby 2016, Apple Watch a
originálního Apple příslušenství. Zkontroluj si, zda opravujeme i tvé zařízení.

iPhone

Mac

iPad

Watch

AirPods

Sluchátka Beats

Originální příslušenství

Opravujeme tyto modely:
iPhone 6, 6Plus
iPhone 6S, 6S Plus
iPhone 7, 7 Plus
iPhone 8, 8 Plus
iPhone X, XR, XS, XS Max
iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max
iPhone 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max
iPhone 13, 13 mini, 13 Pro, 13 Pro Max
iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro, 14 Pro Max
iPhone 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max
iPhone SE (2GEN), SE (3GEN)
Opravujeme tyto modely:
iMac 21,5“, 24“, 27“
iMac Pro
Mac Mini
Mac Pro
Mac Studio
MacBook Air 13“, 15“
MacBook Pro 13“, 14“, 15“, 16“
Opravujeme tyto modely:
iPad Air 3GEN (2019), 4GEN (2020), 5GEN (2022)
iPad Mini 5GEN (2019), 6GEN (2021)
iPad 5GEN (2017), 6GEN (2018), 7GEN (2019), 8GEN (2020), 9GEN (2021), 10GEN (2022)
iPad Pro 9,7“ (2016)
iPad Pro 10,5“ (2017)
iPad Pro 11“ (2018), 2GEN (2020), 3GEN (2021), 4GEN (2022)
iPad Pro 12,9“ (2GEN), 3GEN (2018), 4GEN (2020), 5GEN (2021), 6GEN (2022)
Opravujeme tyto modely:
Apple Watch Series 3 a novější
Opravujeme tyto modely:
AirPods od 1 Gen a Airpods max.
Opravujeme sluchátka Beats. Více se dozvíte na naší prodejně.
Opravujeme veškeré originální příslušenství.

Jaká je cena servisu?

Cena servisu je pouze orientační a může se změnit v případě zjištění rozsáhlejší závady po provedení diagnostiky.
V takovém případě tě vždy kontaktujeme s žádostí o schválení rozšířeného servisního úkonu a s novou cenovou nabídkou.

Ceník

Co udělat před
návštěvou servisu?

Zálohuj si data ve svém Apple zařízení.

Vyjmi SIM kartu ze svého zařízení.

Kromě zařízení k opravě si nachystej kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou..

Jak vyřeším servis?

Osobně na našich prodejnách

Chceš mít jistotu, že jsi své zařízení předal do správných rukou? Na všech našich prodejnách ti s reklamačním procesem poradí naši odborníci. Hned po přijetí tvého zařízení k servisu obdržíš reklamační protokol. Když už dorazíš na prodejnu, nezapomeň prozkoumat další produkty z naší široké nabídky.

Seznam prodejen

Online skrze Zásilkovnu

Chceš si ušetřit cestu nebo nemáš čas zastavit se v našem servisu? Pošli nám své zařízení Zásilkovnou zdarma. Stačí vyplnit náš online formulář, a poté své zařízení či příslušenství donést na nejbližší pobočku Zásilkovny.

Vyplnit formulář

Odesláním na adresu

K odeslání můžeš využít také služby přepravců. Vyplň následující formulář, vytiskni jej a spolu se zařízením odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Vyplnit formulář

Jak probíhá servis?

1.

Jakmile dorazíš na prodejnu, certifikovaný technik s tebou nejprve provede konzultaci. V případě zaslání Zásilkovnou, projde technik tebou vyplněný formulář o servisovaném zařízení.

2.

Následně tvoje Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.

3.

Sdělíme ti pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.

4.

V případě řešení servisu zařízení na prodejně, ti můžeme po dobu opravy zapůjčit náhradní iPhone, iPad, i Macbook.

5.

O vyřízení opravy tě budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

6.

Pokud jsi zaslal zařízení Zásilkovnou, zašleme ti ho opravené kurýrem na tvou adresu nebo na vybranou prodejnu.

Smarty.cz - Servisní a výdejní místo

Na Radosti 414 | 155 21 Praha 5 - Zličín

navigovat

Vyzvedni si zde své objednané či rezervované zboží z našich e-shopů Smarty.cz a JRC.cz. Vybrat si můžeš z nabídky originálních Apple produktů, mobilních telefonů, konzolí, her, audia, příslušenství a dalších produktů ze světa chytré elektroniky a gamingu.

Otevírací doba

Po - Pá: 09:00 - 18:00

1.5.: Zavřeno
8.5.: Zavřeno




Servisní místo v síti prodejen Smarty.cz

Smarty Store

Praha 4 - Arkády Pankrác

Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

Telefon: +420 220 972 400

E-mail: [email protected]

Možnost rezervace ›
Zobrazit všechna servisní místa

Autorizované Apple servisy v síti prodejen iWant

Nenašel jsi ve svém okolí Smarty.cz prodejnu, která zprostředkovává autorizovaný Apple servis? Zastav se na jedné z iWant prodejen, jež jsou
certifikované jako autorizovaný poskytovatel servisu - Apple Service Provider (ASP).

Praha - OC Letňany

Veselská 663, 190 00 Praha 9 Letňany Navigovat

Otevírací doba


Dočasně uzavřeno.
Od 4. 3. je naše prodejna dočasně uzavřena z důvodu rekonstrukce. Již v květnu pro tebe otevřeme novou Apple Premium Partner prodejnu.

Brno - náměstí Svobody

Náměstí Svobody 92/21, 602 00 Brno Navigovat

Otevírací doba

Po – Pá: 9:00 – 20:00
So – Ne: 10:00 – 18:00

1.5.: 10:00 – 17:00
8.5.:10:00 – 17:00

Jihlava - OC City Park

Hradební 1, 586 01 Jihlava Navigovat

Otevírací doba

Po – Ne: 9:00 – 21:00

1.5.: 9:00 – 21:00
8.5.: Zavřeno

Plzeň - OC Olympia Plzeň

Písecká 1/972, 326 00 Plzeň Navigovat

Otevírací doba

Po – Ne: 9:00 – 21:00

1.5.: 9:00 – 21:00
8.5.: Zavřeno

Plzeň - OC Plaza

Radčická 2, 301 00 Plzeň Navigovat

Otevírací doba

Po – Ne: 9:00 – 21:00

1.5.: 9:00 – 21:00
8.5.: 9:00 – 21:00

Praha - Palác Koruna

Václavské náměstí 1, 110 00 Praha 1 Koruna Navigovat

Otevírací doba

Po – So: 9:00 – 20:00
Ne: 10:00 – 19:00

1.5.: 10:00 – 19:00
8.5.: 10:00 – 19:00

České Budějovice - IGY Centrum

Pražská 24/1247, 370 04 České Budějovice Navigovat

Otevírací doba

Po – Ne: 9:00 – 20:00

1.5.: 9:00 – 20:00
8.5.: Zavřeno

Praha - OC Nový Smíchov

Plzeňská 8, 150 00 Praha 5 Navigovat

Otevírací doba

Po – Ne: 9:00 – 21:00

1.5.: 9:00 – 21:00
8.5.: 9:00 – 21:00

Karlovy Vary - OD Perla

T. G. Masaryka 2023/10, 360 01 Karlovy Vary Navigovat

Otevírací doba

Po – Pá: 09:00 – 19:00
So: 10:00 – 17:00
Ne: Zavřeno

1.5.: 10:00 – 17:00
8.5.: 10:00 – 17:00

Pardubice - Palác Pardubice

Masarykovo náměstí 2799, 530 02 Pardubice Navigovat

Otevírací doba

Po – So: 9:00 – 21:00
Ne: 10:00 – 21:00

1.5.: 10:00 – 21:00
8.5.: Zavřeno

Liberec - OC Nisa

České mládeže 456, 460 03 Liberec Navigovat

Otevírací doba

Po – Ne: 9:00 – 21:00

1.5.2024: 9:00 – 21:00
8.5.2024: Zavřeno

Skrýt servisní místa

Nejčastější dotazy

Proč bych měl/a dát přednost autorizovanému servisu před tím neautorizovaným?

Opravy zařízení mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek předčasné ukončení zákonné záruky z důvodu neodborného zásahu a závažného poškození zařízení.

Co mám udělat před návštěvou autorizovaného servisu iWant?

Doporučujeme provést zálohu zařízení, odhlásit Apple ID, vypnout funkci Find My Phone a v nejlepším případě uvést zařízení do továrního nastavení. Návod na vypnutí Find My iPhone

Co mám mít s sebou, až ponesu zařízení na servis?

Kromě zařízení samotného přineste také kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, které má přímou souvislost se závadou.

Mohu zařízení odeslat poštou?

Zařízení můžete přinést na jedno z našich servisních míst nebo jej odeslat poštou na centrálu servisu na adrese Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.

Jak dlouho budu čekat při opravě na místě?

Výměna baterie či LCD displeje trvá zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy. Přesný čas vám sdělí technik na příslušném servisním místě.

Jak servis probíhá a kdy bude zařízení opraveno?

Certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci, poté sdělí pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy se může lišit v závislosti na závažnosti závady. O dokončení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu. Pozn.: Důrazně nedoporučujeme provádět nekvalifikované opravy, mohlo by dojít k poškození zařízení a ohrožení doby záruky.

Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.

Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.

iMessage
WhatsApp
Chat