Přihlásit se

RSG Nutrition aplikace na 2 měsíce zdarma PROMO

Hlavní parametry

Podporovaný OS:
Android, iOS
Stav zboží:
Nový

RSG Nutrition aplikace na 2 měsíce zdarma PROMO

RSG NUTRITON je mobilní aplikace pro sestavování jídelníčků na míru pro každého. Naše aplikace je zde proto, aby Vám usnadnila vstup do světa zdravého stravování. Je kouzelným nástrojem, který vám hravě umožní poznávat svět potravin a sestavením chutných a vyvážených receptů Vám pomůže dosáhnout vašich cílů.
Expedujeme Dnes
Praha do 60 min?
Při objednání do 16:00 vám zásilku doručí kurýr do 60 minut na jakékoliv místo v Praze nebo si ji můžete osobně vyzvednout v našem centrálním skladě na Zličíně. Více informací naleznete zde.

100 Kč
83 Kč bez DPH

Doplňkové služby
Kód: 58301
Výrobce: Orsys
Typ produktu: Dárky

Hlavní parametry

Podporovaný OS:
Android, iOS
Stav zboží:
Nový
RSG NUTRITON je mobilní aplikace pro sestavování jídelníčků na míru pro každého. Naše aplikace je zde proto, aby Vám usnadnila vstup do světa zdravého stravování. Je kouzelným nástrojem, který vám hravě umožní poznávat svět potravin a sestavením chutných a vyvážených receptů Vám pomůže dosáhnout vašich cílů.
Popis a parametry

RSG Nutrition aplikace na 2 měsíce zdarma PROMO

O RSG Nutrition

Nevíme jak vy, ale většina z našeho týmu, naše rodiny i naši přátelé se už někdy rozhodli, nebo přinejmenším plánovali zatočit se svým nezdravým životním stylem. Takový ten běžný den, kdy ráno začínáme kávou bez snídaně, oběd odbydeme ve fast-foodu nebo přinejlepším ve firemní kantýně. Místo vody vypijeme jen další kávy na dobití energie a další jídlo na nás vlastně čeká až večer ve formě pořádné dávky pečiva s něčím. Naše tělo není nezničitelný stroj a my víme, že po dennodenním mlsání před spaním v podobě smažených polotovarů se ani skvěle cítit nebudeme. Snad právě proto jsme se rozhodli pro změnu. A to jak pro sebe, tak pro každého z Vás. Protože když už tvoříme něco, čemu sami věříme a co sami potřebujeme, nevidíme důvod, proč si to nechávat sami pro sebe. RSG Nutrition proto není projekt financovaný žádnou korporátní společností prodávající potraviny nebo doplňky stravy. Nestojí za námi neomezený marketingový rozpočet a vedení, které vidí pouze zisk. Za naším projektem v první řadě stojí vlastní snaha o zlepšení našeho života a touha po změně v době, kde nikdo nemá na nic čas. Samozřejmě, bez vlastní snahy a troše odhodlání nikomu z nás nebude pomoci. Ale rozhodli jsme se, že vytvoříme něco, co pomůže každému, kdo chce. A protože chytrý mobilní telefon má dnes prakticky každý, vytvořili jsme aplikaci, která komukoliv sestaví správný jídelníček na míru a bude průvodcem a pomocnou rukou na cestě za lepším zdravím, zhubnutím nebo třeba jen pocitem, že děláme něco správného pro sebe.

Zdravá strava

V neustále se měnící době a při velkém množství všemožných výzkumů, většinou cíleně zaplacených potravinářskými firmami, je velmi těžké najít odpověď na otázku, co je zdravé jídlo. Strašák vysoký cholesterol a nesmysl nejíst vajíčka, hrozba živočišných tuků a nesmysl jíst jen rostlinné tuky, zabiják cukr a nesmysl omezení sacharidů ve stravě za účelem rychlého a někdy až zdraví škodlivého hubnutí… a tak bychom mohli pokračovat stále dál. Zdravý člověk, který má zájem o své tělo, by však měl znát nějaké minimum. Tedy co jí, jak kvalitní suroviny konzumuje a co by měl jíst, aby jeho tělo nestrádalo nedostatkem, nebo se neobalovalo tukem z přebytku. V době, kde se čas pocitově stále jen zrychluje a nic nestíháme, je důležité najít ztracenou rovnováhu. Najít tu správnou míru vhodně sestaveného jídelníčku je však umění. V záplavě hojnosti potravin v supermarketech, krásných obalech a reklamě se člověk velice snadno ztratí. Hledat východisko z takové situace je v přemíře názorů laických i odborných velmi náročné, dalo by se říci až nemožné. V současné době nemáme problémy s výběrem potravin, ale jejich kvalitou a obsahem zbytečných přísad. Buďto z důvodu pěstování a chovu, nebo potřebou potraviny uchovat a skladovat přidáváním cukru i tam, kde ho není potřeba. Selský rozum však říká, že všeho moc škodí, stejně jako k rovnováze nevede extrémnost. Zdravá strava je sice zaměřena na regulaci váhy, ale jejím účelem není rychlé hubnutí. Smyslem zdravého stravování je udržování stabilní váhy, v případě nutnosti pozvolné a trvalé hubnutí či nabírání kvalitní svalové hmoty a zejména eliminování zdravotních rizik vyplývajících z nevhodné moderní stravy a špatných stravovacích návyků. Zdravé stravování je životní styl, jehož cílem je pevnější zdraví, vitalita a psychická vyrovnanost. Pokud jste se rozhodli stravovat zdravě za účelem hubnutí, zapomeňte na drastické omezování a rychlé úbytky. V závislosti na výchozí váze je považován za rozumný, zdravý a udržitelný úbytek okolo 0,5 – 1 kg týdně (tedy do 4 kg za měsíc). Důležité je také, aby nedocházelo k jojo-efektu nebo zpomalení metabolismu. Zároveň však, aby ztracenou hmotu netvořila z drtivé většiny voda a svalová hmota, ale skutečně tuk. Pojďme se tedy podívat alespoň na základní pravidla, která vám přinesou zdravější a plnější život. To samozřejmě platí i naopak, pokud chceme nabírat kvalitní svalovou hmotu.

Pravidelnost

Jedním z úplně prvních a základních pravidel racionálního stravování je pravidelnost. Rozestupy mezi jídly by měly být 2 – 4 hodiny. Udržení tohoto rytmu může být zpočátku náročné, ale nesmí vás svádět stravovat se ve fast-foodech a podobně. Ideální je chystat si svá vlastní zdravá jídla. Důležité je také udělat si na jídlo čas. Nejezte ve spěchu či dokonce za chůze. Jistě nejste tak vytížení, abyste si nenašli pár minut na klidnou svačinu. Pravidlo o tom, že jíst se má naposled v určitou hodinu, je čirý mýtus. Doporučuje se však jíst naposled cca 3 hodiny před spaním. Jsou však lidé, kterým se špatně usíná s prázdným žaludkem. Pokud mezi ně patříte, ještě zhruba hodinu před spaním si můžete dát něco malého.

Správný poměr živin

Existují tři základní živiny – tuky, sacharidy a bílkoviny – a je důležité zachovat jejich optimální poměr. Pro jedince, který netrpí problémy s váhou je doporučován poměr: 55 – 60 % sacharidy; 25 – 30 % tuky; 10 – 15 % bílkoviny.Pokud vás trápí nadváha je potřeba zvýšit podíl bílkovin a snížit množství sacharidů i tuků (zejména živočišných). Bílkoviny by tedy tvořily cca 20 % jídelníčku, okolo 50 % sacharidy a 30 % tuky.Může se zdát obtížné toto dodržovat, ale pokud víte, které potraviny jsou bohaté, na které živiny, snadno se zorientujete. Mezi vhodné zdroje živin patří:

  • Sacharidy: obiloviny (celozrnné, žitné, ovesné – co nejméně pšeničné), těstoviny, rýže, brambory, některé druhy zeleniny, luštěniny. Problematické jsou zejména jednoduché cukry, těch by nemělo být více než 7 – 10 % z celkového podílu sacharidů a měly by pocházet ideálně pouze z ovoce. Při hubnutí je nutné také výrazně omezit klasické přílohy. Zapomeňte na hory brambor, rýže nebo těstovin nebo hromady pečiva – těchto dobrot si je třeba začít užívat mnohem uvážlivěji, než jsme zvyklí.
  • Bílkoviny: libové drůbeží, telecí, jehněčí, zvěřina, ryby, vejce, netučné mléčné výrobky, netučné sýry, luštěniny apod. Bílkoviny mají v hubnutí zásadní postavení, neboť mají nejvyšší sytivost a jsou nejvíce náročné na vstřebávání (spoustu kalorií v nich přijatých je spáleno během jejich trávení). Dále pak také chrání svalovou hmotu, která trpí při hubnutí ztrátami (samotné svaly přitom hubnutí přispívají).
  • Tuky: ryby, ořechy, avokádo, kvalitní oleje lisované za studena. Tuky nejsou žádné zlo, jak se mnozí domnívají, ale je třeba je přijímat přiměřeně a volit ty kvalitní.
Důležité je také rozdělení konzumace daných živin v průběhu dne. Na večeři už je tedy nevhodné ve větší míře pečivo, natož sladkosti. Vhodné jsou však různé saláty, maso, ryby, potažmo luštěniny, mléčné výrobky apod.

Potraviny

Některé skupiny potravin byste se měli snažit ze svého jídelníčku postupně odstraňovat a učit se bez nich žít. Nejhorší skupinou jsou sladkosti a pochutiny jako chipsy, tyčinky, dále polotovary, instantní pokrmy, konzervy a různé další podivné průmyslové nebo upravované výrobky včetně dochucovadel a slazených nápojů. Vyhýbejte se také fast-foodům a obecně těžkým pokrmům. Další skupinou, kterou je třeba omezit, jsou uzeniny, masné výrobky a smažená jídla. Abyste to však správně pochopili – není totéž smažený sýr s hranolky nebo laciný salám či klobása jako například libová a kvalitní drůbeží šunka nebo pečený pstruh. Rozhodujícím určovatelem je zde tedy kvalita. Důležité je také volit vhodné tepelné úpravy. Nejméně žádoucí je smažení. Ideální je vaření nebo dušení či vaření v páře. Potraviny kupujte čerstvé a snažte se je co nejdříve konzumovat (co nejméně skladovat), jelikož tak zabráníte ztrátám cenných látek. Co nejméně také solte, ale nebojte se různých bylinek a koření.

Není to o jednom ukazateli

Mnoho lidí dělá chybu, že se rozhodnou hubnout, ale zaměří se ve stravování pouze na jeden faktor. Například sledují pouze glykemický index, pouze počítají kalorie, pouze sledují obsah tuku apod., žádný z těchto činitelů nefunguje sám o sobě. Je důležité, abychom povšechně měli přehled o tom, co jíme. Zpočátku to může být složité a obtížně, ale jak si osvojíme základní pravidla a znalosti, půjde to prakticky samo a lze dosáhnout mnohem výraznějších výsledků, než kdybychom každé sousto převažovali na chemických vahách, abychom se dopočítali množství kalorií.

Naše aplikace

Naše aplikace je zde proto, aby Vám usnadnila vstup do světa zdravého stravování. Je kouzelným nástrojem, který vám hravě pomůže poznávat svět potravin, skladby jídla, chutných a vyvážených receptů a pomůže dosáhnout vašich cílů. Není totiž nic lepšího, než správně sestavený a pestrý jídelníček. Přípravou receptů podle našich jídelníčku budete postupně poznávat, jak velké porce máte jíst, jaká je vhodná skladba potravin v jednotlivých jídlech i v průběhu celého dne a naučíte se potřebné pravidelnosti. Zjistíte, že jíst zdravě nemusí být ani náročné ani drahé a ještě poznáte spoustu nových surovin, chutných receptů a na špatné návyky brzy zapomenete.

Výpočet

Jistě vás zajímá, jakým způsobem stanovíme v našich jídelníčcích ty správné gramáže potravin. Díky krátké vstupní analýze získáme od každého uživatele naší aplikace vstupní hodnoty. Jsou to výška, váha, pohlaví, věk, pohybová aktivita a další. Tyto údaje nám slouží jako základní hodnoty pro výpočet BMR (z anglického basal metabolic rate), neboli bazálního metabolismu. Bazální metabolismus je zjednodušeně řečeno množství vydané energie. Díky tomuto množství následně dokážeme určit celkové množství energie, kterou je potřeba doplnit potravinami, abychom zhubli, udrželi se ve zdravé kondici nebo nabrali svalovou hmotu. Tuto energie dále rozdělíme ve správném poměru živin do jednotlivých jídel a vytvoříme tak recepty ze zdravých surovin, abychom zajistili také kvalitní formu přijaté energie a další vhodné látky pro zdraví, jako jsou například vitamíny, minerály a vláknina.

Každý jídelníček obsahuje 5 jídel přímo na míru.

Naše databáze obsahuje:

  • Více než 160.000 surovin
  • Více než 2500 receptů
  • Varianty s doplňky stravy i bez

Naše aplikace je vhodná také pro

  • Aktivní sportovce
  • Vegetariány
  • Vegany
  • Celiaky

Další informace

  • Objednací kód: 58301
  • EAN: 58301
  • Záruka v měsících: 0
  • Typ produktu: Dárky

Zboží v kategoriích

Další informace

Android, iOS
Stav zboží:
Nový
Hodnocení

Je tato informace dostačující?

ANO
NE - mám nápad