Přihlásit se

Brigáda na zákaznické péči

Olivova 2096/4, Praha 1

Odpovědět › Zpět na výpis pozic ›

Co tě čeká?

  • Péče o zákazníky a řešení veškerých jejich dotazů prostřednictvím různých kanálů – mailu i chatu,
  • utváření pozitivní zákaznické zkušenosti, která je pro nás klíčová,
  • práce s naším interním systémem Abra,
  • v neposlední řadě také spolupráce s ostatními týmy na centrále i mimo ni.

Co k tomu potřebuješ?

  • Umíš naslouchat a pečlivosti máš na rozdávání, navíc ti nechybí ani selský rozum,
  • nečekáš jen na seznam zadaných úkolů, ale jsi proaktivní,
  • komunikace se zákazníky tě prostě baví a chceš se v této oblasti rozvíjet,
  • tvoje psaná čeština je na skvělé úrovni, a k tomu zvládáš i základy angličtiny,
  • máš i zájem o nové technologie.

Co můžeme nabídnout?

  • Zajímavou brigádu pro významný e-shop, který má nyní pod palcem tři rostoucí značky (Smarty, iWant, JRC),
  • neformální pracovní prostředí, přátelský tým lidí a fajn kanceláře hned vedle Václaváku,
  • profesionální zaškolení, podporu ze strany tvého leadera,
  • odpovědnou a samostatnou práci.

Dočteno až sem? Tak to se k sobě možná hodíme!Pošli nám své CV a krátký motivační dopis, o tom, co máš za sebou, co chceš mít před sebou, co tě charakterizuje, jaký je tvůj ideál pracovních dní a kdy můžeš/chceš nastoupit.

Těšíme se na tebe.

Luci za HR tým Smarty CZ

Informace o pozici

Požadované vzdělání: SŠ s maturitou

Benefity:

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Macbook, Sleva na firemní výrobky, Vzdělávací kurzy, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Firemní akce

Typ pracovního poměru: DPP

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Kontaktuj nás

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.