Přihlásit se

FlexServis

Postaráme se o vaše firemní zařízení bez ohledu na to, od koho jste je zakoupili.

Reklamace nebo servis zařízení zakoupených u nás je samozřejmostí. Díky službě sdruženého servisu
FlexServis se vám navíc dokážeme postarat i o zařízení pořízená u jiných prodejců. Nemusíte už komunikovat s různými dodavateli a servisy. Vše vyřídíte bez starostí na jednom místě a celým procesem opravy vás provede naše oddělení zákaznické péče.

  • Jak na to online

    1. Vyplňte tento formulář. Uveďte všechny potřebné informace o zařízení a jeho závadách.
    2. Formulář vytiskněte a přiložte k vaší zásilce.
    3. Objednejte na tomto odkaze svoz zařízení k nám. Dopravu vám v rámci služby zajistíme zdarma. Případně zašlete jinou cestou vaše produkty na adresu Zákaznického centra.
  • Jak na to osobně

    1. S vaším zařízením na adresu Zákaznického centra, kde vše vyřídíte osobně s některým z našich zaměstnanců.

Adresa pro zaslání nebo osobní doručení:

Zákaznické centrum – Smarty Zličín

Na Radosti 414, Praha 5, 155 21

S touto službou podporujeme.

Služba FlexServis se týká pouze samotných zařízení.
V rámci příslušenství se prosím obraťte na svého prodejce.