Nejčastěji kladené dotazy
Jak reklamovat zakoupené zboží?
- Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství
- Přiložte kopii dokladu o koupi
- K zásilce přiložte vyplněný reklamační list
- Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné je propláceno až na základě uznané reklamace.
- Celý balík pošlete na adresu Smarty CZ, Reklamační oddělení, Olivova 4/2096, 110 00 Praha 1
- Reklamace je možné osobně vyřídit i na naší prodejně Smarty Store – Politických vězňů 13, 110 00 Praha 1
Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?
Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů. Je možné u nás sjednat možnost prodloužené výměny zboží 30 až 60 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.Jak vrátit zboží do 14 dnů?
- Ke zboží přiložte doklad o koupi
- Číslo bankovního účtu, kam vám pošleme peníze
- Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů
- Celý balík pošlete na adresu Reklamační oddělení, Olivova 4/2096, 110 00 Praha 1
- Zboží je možné osobně vrátit i na naší prodejně Smarty Store – Politických vězňů 13, 110 00 Praha 1
Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?
Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.Jak najdu autorizovaný servis pro svoje zařízení?
Většina výrobců má autorizovaný servis, kam můžete své zařízení poslat na opravu. V případě, že výrobce v Česku nemá autorizovaný servis, zašlete nám prosím vaše zařízení.Kde najdu prodejnu a vaše výdejní místa?
Naše prodejna Smarty Store se nachází na Praze 1 a to v Bredovském Dvoře v ulici Politických vězňů 13. Pokud máme zboží skladem, je možné si ho vyzvednout již za 60 minut. Ostatních výdejních míst, na která si od nás můžete nechat poslat zboží, je více než 2200.Zde najdete mapu a přehled všech výdejních míst.
Jaký je rozdíl mezi použitým a rozbaleným zbožím?
PoužitéPoužitá zařízení byla vykoupena nebo vystavena na našich prodejnách. Mají tedy zcela jasný původ a záruku 12 měsíců. Stav opotřebení si můžete prohlédnout na fotografiích u každého každého takového zařízení.
Rozbalené
Jedná se nejčastěji o zařízení, která se vrátila od zákazníků ve 14denní lhůtě. Jejich originální balení je rozbaleno, nenesou však známky použití. Kupovat rozbalená zařízení se vyplatí. Jsou totiž levnější než zařízení nová, a přesto jsou v naprosto bezvadném stavu.