Produkty označené vám doručíme pod stromeček.

Nejčastěji kladené dotazy

Jak reklamovat zboží a co je k tomu potřeba?

Jak reklamovat zakoupené zboží?

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství
  • Přiložte kopii dokladu o koupi
  • K zásilce přiložte vyplněný reklamační list
  • Celý balík pošlete na adresu Smarty CZ, Reklamační oddělení, Politických vězňů 21, 11000 Praha 1
  • Reklamace je možné osobně vyřídit i na naší prodejně Smarty Store Na Poříčí 24 – Palác Archa 110 00 Praha 1

Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?

Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů. Je možné u nás sjednat možnost prodloužené výměny zboží 30 až 60 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

Jak vrátit zboží do 14 dnů?

  • Ke zboží přiložte doklad o koupi
  • Číslo bankovního účtu, kam vám pošleme peníze
  • Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů
  • Celý balík pošlete na adresu Reklamační oddělení, Politických vězňů 21, 11000 Praha 1
  • Zboží je možné osobně vrátit i na naší prodejně Smarty Store Na Poříčí 24 – Palác Archa 110 00 Praha 1

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.

Jak najdu autorizovaný servis pro svoje zařízení?

Většina výrobců má autorizovaný servis, kam můžete své zařízení poslat na opravu. V případě, že výrobce v Česku nemá autorizovaný servis, zašlete nám prosím vaše zařízení.

Jak postupovat při zasílání telefonu na reklamaci?

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství
  • Přiložte kopii dokladu o koupi
  • K zásilce přiložte vyplněný reklamační list
  • Celý balík pošlete na adresu Smarty CZ, Reklamační oddělení, Politických vězňů 21, 11000 Praha 1
  • Reklamace je možné osobně vyřídit i na naší prodejně Smarty Store Na Poříčí 24 – Palác Archa 110 00 Praha 1

Autorizované servisy naleznete zde

Kde najdu prodejnu a vaše výdejní místa?

Naše prodejna Smarty Store se nachází Na Poříčí 24 v Paláci Archa. Výdejních míst, na která si od nás můžete nechat poslat zboží, je více než 1 900. Zde najdete mapu se všemi výdejními místy.

Jaký je rozdíl mezi použitým a rozbaleným zbožím?

Použité

Použitá zařízení byla vykoupena nebo vystavena na našich prodejnách. Mají tedy zcela jasný původ a záruku 12 měsíců. Stav opotřebení si můžete prohlédnout na fotografiích u každého každého takového zařízení.

Rozbalené

Jedná se nejčastěji o zařízení, která se vrátila od zákazníků ve 14denní lhůtě. Jejich originální balení je rozbaleno, nenesou však známky použití. Kupovat rozbalená zařízení se vyplatí. Jsou totiž levnější než zařízení nová, a přesto jsou v naprosto bezvadném stavu.

Jak poznám stav použitého zboží?

Stav použitého zboží poznáte velmi snadno. Na detailu každého rozbaleného produktu naleznete v popisu detailní informace o konkrétním kusu. Navíc je u každého zařízení sada fotek přístrojů, na nichž je přesně vidět, v jakém je zařízení stavu.

Jak probíhá nákup na splátky?

Veškeré informace o nákupu na splátky a o veškerých platebních metodách naleznete na stránce Možnosti platby.

Jak probíhá nákup přes Twisto?

Dokončíte objednávku a zboží vám přijde domů. Po přijetí vaší objednávky vám na email obratem Twisto zašle Zálohový list s údaji pro provedení platby (číslo bankovního účtu, variabilní symbol a částku). Zaplatíte za 14 dní bankovním převodem, kartou nebo hotově.

Co zahrnuje rozšířená záruka?

Rozšířená záruka pokrývá případy „nehody a náhody“, jako když telefon vypadne z kapsy a rozbije se mu displej, spadne do vody nebo když je notebook polit kávou.

Co je prodloužená doba výměny?

Prodloužená doba výměny vám umožní vyměnit zařízení, které jste zakoupili, a které nesplňuje očekávání vaše nebo vašich blízkých. Není podstatné, co se vám na zařízení nelíbí, nebo za co ho nakonec vyměníte.

Můžu si po dobu reklamace zapůjčit náhradní telefon?

Náhradní telefon můžete zapůjčit pouze na prodejně Smarty Store či na prodejnách iWant. Abyste si mohli telefon půjčit, je nutné složit zálohu, která se různí dle konkrétního typu mobilního telefonu. Jakmile se vámi reklamovaný telefon vrátí, vrátíte zapůjčený přístroj. Následně je vám vrácena celá výše zálohy. Samozřejmě musí být zapůjčený telefon ve stejném stavu, v němž jste ho přebírali.

Když objednám zboží na Smarty Store, bude ihned dostupné k vyzvednutí?

Při objednávce na Smarty Store záleží na tom, zda je skladem na prodejně nebo na centrálním skladě. Objednávky z centrálního skladu rozvážíme na prodejnu 1x denně, a to vždy v 17 hodin. O možnosti vyzvednutí informujeme dopředu SMS zprávou.

Jak můžu uplatnit slevový kupon?

Kód slevového kuponu je nutné vložit v prvním kroku košíku.