Aktuální rychlost doručení
objednávek u zboží skladem
Prodejny Smarty.cz a výdejní
místa po ČR: 0-2 dny
Express Praha
Do 24 hodin
Doručení domů
2-3 dny
Produkty označené stromečkem
vám doručíme do Vánoc.

Nejčastěji kladené dotazy

Jak reklamovat zakoupené zboží?

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství
  • Přiložte kopii dokladu o koupi
  • K zásilce přiložte vyplněný reklamační list
  • Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné je propláceno až na základě uznané reklamace.
  • Celý balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21
  • Reklamace je možné osobně vyřídit i na našich prodejnách

Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?

V případě nákupu na e-shopu máte ze zákona nárok na vrácení nevyhovujícího zboží do 14 dnů. Tato lhůta u nás platí i v případě nerozbaleného zboží rezervovaného nebo zakoupeného na našich prodejnách. Zároveň je možné si sjednat prodloužené vrácení rozbaleného zboží do 30 dnů. Lhůta počíná běžet ode dne, kdy si zboží převezmete.

Jak vrátit zboží do 14 dnů?

  • Ke zboží přiložte doklad o koupi
  • Číslo bankovního účtu, kam vám pošleme peníze
  • Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů
  • Celý balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21
  • Zboží je možné osobně vrátit i na našich prodejnách

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.

Jak najdu autorizovaný servis pro svoje zařízení?

Většina výrobců má autorizovaný servis, kam můžete své zařízení poslat na opravu. V případě, že výrobce v Česku nemá autorizovaný servis, zašlete nám prosím vaše zařízení.

Kde najdu prodejnu a vaše výdejní místa?

Adresy našich prodejen Smarty.cz naleznete na našich webových stránkách https://www.smarty.cz/Prodejny. Pokud máme zboží skladem na Vámi vybrané prodejně, je možné si jej vyzvednout již do 60 minut, o čemž budete informováni SMS zprávou. Ostatních výdejních míst, na která si od nás můžete nechat poslat zboží, je více než 2200!

Zde najdete mapu a přehled všech výdejních míst.

Jaký je rozdíl mezi použitým a rozbaleným zbožím?

Použité
Použitá zařízení byla vykoupena nebo vystavena na našich prodejnách. Mají tedy zcela jasný původ a záruku 12 měsíců. Stav opotřebení si můžete prohlédnout na fotografiích u každého každého takového zařízení.

Rozbalené
Jedná se nejčastěji o zařízení, která se vrátila od zákazníků ve 14denní lhůtě. Jejich originální balení je rozbaleno, nenesou však známky použití. Kupovat rozbalená zařízení se vyplatí. Jsou totiž levnější než zařízení nová, a přesto jsou v naprosto bezvadném stavu.

Jak poznám stav použitého zboží?

Stav použitého zboží poznáte velmi snadno. Na detailu každého rozbaleného produktu naleznete v popisu detailní informace o konkrétním kusu. Navíc je u každého zařízení sada fotek přístrojů, na nichž je přesně vidět, v jakém je zařízení stavu.

Jak probíhá nákup na splátky?

Veškeré informace o nákupu na splátky a o veškerých platebních metodách naleznete na stránce Možnosti platby.

Jak probíhá nákup přes Twisto?

Dokončíte objednávku a zboží vám přijde domů. Po přijetí vaší objednávky vám na email obratem Twisto zašle Zálohový list s údaji pro provedení platby (číslo bankovního účtu, variabilní symbol a částku). Zaplatíte za 14 dní bankovním převodem, kartou nebo hotově.

Co zahrnuje rozšířená záruka?

Rozšířená záruka pokrývá případy „nehody a náhody“, jako když telefon vypadne z kapsy a rozbije se mu displej, spadne do vody nebo když je notebook polit kávou.

Můžu vrátit zboží i po 14ti denní lhůtě?

Prodloužená záruka vrácení vám umožní vrátit zařízení, které jste zakoupili, a které nesplňuje očekávání vaše nebo vašich blízkých. Není podstatné, co se vám na zařízení nelíbí, nebo co je důvodem vrácení. Bližší informace k záruce uvedeny zde.

Můžu si po dobu reklamace zapůjčit náhradní telefon?

Náhradní telefon můžete zapůjčit pouze na prodejně Smarty Store či na prodejnách iWant. Abyste si mohli telefon půjčit, je nutné složit zálohu, která se různí dle konkrétního typu mobilního telefonu. Jakmile se vámi reklamovaný telefon vrátí, vrátíte zapůjčený přístroj. Následně je vám vrácena celá výše zálohy. Samozřejmě musí být zapůjčený telefon ve stejném stavu, v němž jste ho přebírali.

Když objednám zboží na Smarty Store, bude ihned dostupné k vyzvednutí?

Při objednávce na prodejny Smarty Store záleží na tom, zda je skladem na prodejně nebo na centrálním skladě. Objednávky z centrálního skladu rozvážíme na prodejnu 1x denně, a to vždy v 15 hodin. Pokud je zboží skladem přímo na prodejně, je možné vyzvednutí již za 60 minut od objednání. O možnosti vyzvednutí informujeme dopředu SMS zprávou.

Jak můžu uplatnit slevový kupon?

Kód slevového kuponu je nutné vložit v prvním kroku košíku.