Novinky pro naše B2B zákazníky
Ve Smarty B2B se řídíme jednoduchým mottem: „Není problém.“ A naší základní snahou je, aby B2B zákazníci tento přístup cítili pokaždé, když se s námi setkají osobně nebo online. Proto neustále vyvíjíme nové služby a funkcionality, které zjednoduší nebo alespoň zpříjemní vaši práci. Seznamte se s novinkami, které jsme pro vás za poslední dobu připravili.
1. Standardizace záručních lhůt pro podnikatele
Ve snaze o udržení atraktivních cen a rozsahu poskytovaných služeb jsme k 3. 5. 2021 nuceni přistoupit k nastavení standardních tržních záručních podmínek pro podnikatele podle aktuálně platné legislativy.
S platností od 3. 5. 2021 bude pro kupující podnikatele a firmy standardně poskytována záruka na 12 měsíců od data zakoupení produktu, pokud u výrobku není uvedeno jinak. O možnost prodloužení záruky až na 4 roky ale nepřicházíte.
Od stejného data bude možné si záruku na dva roky zakoupit, a to za zcela bezkonkurenční cenu ve výši 1,5 % z ceny produktu společně s ním, a tím získat padesátiprocentní slevu, anebo pak za 3 % z ceny produktu kdykoliv dodatečně, až do jednoho roku od jeho zakoupení.
Tato cena je absolutně nejnižší na českém trhu. Stejně jako možnost si tuto záruku dokoupit, kdykoli v jejím průběhu zjistíte, že byste o její prodloužení na další období měli zájem. Proto pevně věříme, že nám i přes tento krok zachováte svou přízeň.
I nadále zůstává možnost si přikoupit prodlouženou záruku na následující třetí či čtvrtý rok. Veškeré možnosti přikoupení záruk naleznete v našem e-shopu na kartě samotného produktu (v sekci Záruky) nebo v nákupním košíku. Prodloužená záruka kryje stejný rozsah poškození, jako záruka zákonná.
My si Vás navíc dovolíme na konec platnosti zákonné dvanáctiměsíční záruky upozornit emailem, obsahujícím nabídku dokoupení záruky na další jeden, dva nebo tři roky tak, jak vám to v daný moment bude vyhovovat nejvíce.
2. Vylepšení logistických požadavků
Přinášíme vám velkou řadu inovací, které mají za cíl především lepší efektivitu přepravy, orientaci v zásilkách a šetření nákladů i přírody. Všechny tyto požadavky můžete nově označit v záložce Logistika
1. Slučování zásilek v rámci dne - Pokud vytváříte v jednom dni více objednávek se stejnou doručovací adresou, rádi vám je sloučíme do jedné zásilky podle hmotnostních nebo finančních limitů zvoleného dopravce. Počet faktur však zůstane stejný jako počet objednávek včetně zachování vašich interních čísel, pokud je zadáváte.
2. Odesílání faktur formou PDF - Standardně vám fakturu zasíláme formou odkazu přímo v e-mailu. Pokud si ji přejete dostávat i formou PDF v příloze, stačí zaškrtnout příslušné políčko.
3. Netisknout fakturu - Pokud nepotřebujete dostávat v rámci zásilek vytištěné faktury, rádi vám je pošleme pouze e-mailem. Každý zbytečně nevytištěný papír se počítá!
4. Použít novou krabici - Při kompletaci zásilek se snažíme recyklovat a využívat obalové materiály, které jsou ještě v odpovídající kvalitě. Pokud si ale přejete zcela novou krabici, není problém.
5. Použít průhlednou lepící pásku - Na svou práci jsme právem hrdí, a tak používáme lepící pásky s naším logem. Pokud na zásilce preferujete čistou průhlednou pásku před tou naší, vyhovíme vám.
6. Přidat označení „křehké“ - Máte obavy, aby se s vaším novým zařízením při přepravě nebo manipulaci u vás ve firmě zacházelo s opatrností? Na zásilku můžeme nalepit štítek „křehké“.
7. Přidat produkty do DEP - Využíváte Apple Device Enrollment Program (DEP) a přejete si zařízení z objednávky do DEPu přidat? Ani to není problém.
3. Novinky ve správě objednávek
Snažíme se odstranit jakékoliv překážky ve správě objednávek, ať už potřebujete rychle něco upravit, sledovat nebo třeba zopakovat některou z dřívějších objednávek.
1. Editace objednávek - Rádi byste do dosud nevyexpedované objednávky přidali další položku? Můžete díky online editaci objednávek.
2. Storno objednávek - Pokud si z jakéhokoliv důvodu svou objednávku rozmyslíte, můžete ji jednoduše jedním kliknutím stornovat.
3. Zopakování objednávek - Když potřebujete znovu objednat položky, které jsme vám už dříve dodali, nemusíte je znovu hledat na e-shopu. Použijte novou funkci „Znovu objednat“. Vyberte některou z předchozích objednávek a odeberte nebo naopak přidejte další položky. Vaše objednávka se tím výrazně urychlí.
4. Sledování zásilky - Do sekce objednávek jsme nově přidali funkci, díky které se dostanete přímo na tracking zásilky u dopravce. Tam se dozvíte všechny údaje o vaší zásilce.
4. Novinky v přehledu faktur
Souhrnný přehled a možnost stažení - Pod záložkou „Faktury“ nově uvidíte kompletní historii vystavených faktur včetně informace o jejich splatnosti nebo uhrazení. Kteroukoliv z faktur lze otevřít v detailu nebo ji stáhnout ve formátu PDF.